Paarse ooglook

Opmaken. Ik vind het het leukste moment van de ochtend. Lekker met mijn kwasten, kleurtjes en paletjes in de weer. Heer-lijk! De ene dag weet ik voordat ik me ga opmaken wat ik aantrek en pas ik daar mijn make-up op aan (of juist niet;-)) En de andere dag begin ik met mijn make-up en zie ik wel welke kleding ik er bij draag. Zo ook bij deze look die ik jullie hieronder laat zien.

Paarse ooglook

Ik wist dat ik mijn sleekpaletjes weer eens wilde gebruiken. Ik grijp er weinig naar, maar als ik ze dan weer een keer gebruik denk ik ALTIJD: waarom gebruik ik ze niet vaker? Ze zijn zo ontzettend fijn! En dan gebruik ik ze ook weer dagelijks.

Ik ben vaak niet zo zeer bezig met wat staat er mooi bij mijn blauwe ogen? Maar meer met wat vind ik leuk om te dragen? Ik koos deze keer voor de kleur paars, met een blauw accentje. Gewoon, omdat het kan;-)

Deze producten heb ik gebruikt op mijn ogen:
-Too Faced Shadow Insurance
– Op mijn bewegend ooglid de paarse kleur uit het Curious paletje van Sleek en daarover heen een paarse kleur van Golden Rose, nummer 305. (Deze wordt helaas niet meer verkocht, dat is echt mijn favoriete paarse kleur ooit)
-In mijn arcadeboog gebruikte ik de donkerpaarse kleur uit het The Original paletje van Sleek.
-Om de buitenstehook van mijn ooglid nog niets donkerder te maken gebruikte ik een klein beetje van de zwarte kleur uit datzelfde palletje.
– Onder mijn oog zette ik een lijntje met de lichte kleur blauw uit het Acid paletje van Sleek. En de buitenstehoekjes met de donkerpaarse kleur.
– Voor mijn binnenste ooghoek koos ik MAC Vanilla.
-Als eyeline gebruikte ik de Master Precise van Maybelline.
-De mascare komt uit de €1,- lijn van E.L.F (Eyes Lips Face)

Toen ik uiteindelijk klaar was met mijn look, koos ik mijn kleding uit. Ik ging voor een legergroen jurkje met een gekleurde sjaal met paars/blauw/groen enzovoorts:-)

Face of the day

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “Paarse ooglook

Laat een berichtje achter!

