Gouden (oog)look

Een look die ik vaak maak, gewoon omdat ik weinig tijd heb en omdat het overal bij staat, maar vooral ook, omdat ik gek ben op deze kleuren; goud, brons, bruin. Deze kleuren vallen bij veel mensen in de smaak, omdat het vrij “veilige” kleuren zijn, maar daarom niet minder leuk om te dragen:-)

 Gouden ooglook  Gouden ooglook

Ik vind het leuk om deze (voor mij) vrij rustige en veilige kleuren te dragen met felle lippen. Wat ik dan wel vaak doe is mijn eyeliner weglaten en alleen mascara gebruiken.

Gouden ooglook

Voor deze look heb ik gebruikt:
-Urban Decay Primer Potion.
-MAC Paint Pot in Bare Study.
-Uit het Urban Decay Naked Palette de kleur Half Baked.
-In de arcadeboog de gouden kleur Tempting van MAC, deze is ook licht over Half Baked gegaan.
-In de arcadeboog uit het Naked Palette Smog en Darkhorse, over Tempting van MAC.
-Al deze kleuren heb ik ook onder mijn oog aangebracht.
-Om de buitenste hoekjes iets donkerder te maken heb ik daar Embark van MAC aangevracht.
-In de binnenste ooghoek heb ik een highlighter aangebracht, Vanilla van MAC.
-De Mascara is van E.L.F uit de €1,- lijn.
-Op mijn lippen draag ik Oh Juicy van Catrice.
-Op mijn wangen draag ik Well Dressed van MAC.

Hieronder zie je de complete look.

  Gouden look    Gouden ooglook

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “Gouden (oog)look

Laat een berichtje achter!

