Run Forest Run!

Nagellak. Wat vind ik het een heerlijk product. Het is er in alle kleuren, vormen en maten. Een van mijn favoriete nagellakmerken is toch wel Catrice. Niet duur en heerlijk in gebruik. Afgelopen week lakte ik mijn nagels in een lekker groen kleurtje en pimpte het hier en daar weer op.

Run Forest Run

Ik draag hier Run Forest Run! van Catrice. Ik hou wel van een gekke touch dus besloot op mijn ringvingers een Nail Art special Effect Topper van Essence aan te brengen in de kleur 02: Circus confetti. Ik ben dol op glitters. Ik had de glitternagellak Rainbow Connection uit de muppetcollectie van OPI ook al en wat lijken ze op elkaar. Ik wilde graag weten of deze van Essence net zo fijn is als de nagellak van OPI. Ik vind van wel. Ik ben er GEK op!

Groene nagellak

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!

Liefs,
Het zusje

Laat een berichtje achter!

