Ice Queen

Deze week snuffelde ik weer eens tussen de foto’s die ik twee jaar geleden maakte van verschillende make up looks. Ik kwam een winter/ice queen look tegen en vond het leuk deze te delen, voordat de temperaturen nog meer gaan stijgen (jaaaaaaaa!) Ice Queen

Ik heb deze look gemaakt met mijn geliefde Sleekpalletjes en met het 120 palette… Nu ik zo alles een beetje na ga gebruik ik de Sleekpaletjes toch wel veel, ik heb ze in ieder geval veel gebruikt. Maar ze zijn ook zoo fijn..

Ice Queen

Geen heel artikel met de producten die ik heb gebruikt vandaag, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vonden!

Liefs,
Het zusje

 

2 thoughts on “Ice Queen

  1. Oeh, erg leuk!! Ik hou zowiezo enorm van blauw, hihi. En het kan altijd nog leuk zijn voor naar bijvoorbeeld een Elf Fantasy Fair, of voor Carnaval hier bij ons in het zuiden:D Als dagelijkse look zou ik het toch niet snel dragen, maar verder: WOW!! :D

    Xx

    • Dank je wel!;-) Haha, nee ik zou het ook niet als dagelijkse look dragen. (stiekem hoop ik heel erg dat zo’n trend wel nog eens komt, hihi).. Je komt ook uit het zuiden? Leuk!

Laat een berichtje achter!

