Koffie met…

Even een kort en snel artikeltje op deze heerlijke niet officiele maar toch heeeeeerlijke lentedag…
Laatst vertelde ik al dat ik verzot ben op koffie. Ik heb vandaag een leuke tip voor jullie om je koffie vrolijker te maken. Ik vind het er in ieder geval vrolijker uit zien.

Koffie met spek

 
SPEKJES!
Nu zul je zeker weten denken: “Spekjes? Huh?!” Ja, spekjes.
De spekjes zorgen niet alleen voor het leuke kleurtje boven op je koffie, maar zorgen ook voor het zoetje.
De spekjes die je in je koffie doet, smelten door de warmte een beetje.. Zo kun je er met je lepeltje steeds een beetje afschrapen…hmmmm.. Dit is trouwens ook lekker in je warme chocolademelk!
 
Deze spekjes in koffie komt uit Amerika, geloof ik, dus het is niet iets nieuws. Maar wel ontzettend lekker.
Oh, dit zijn trouwens de Blond Amsterdam-mokken waar ik het laatst over had. Naja, ééntje dan. Ik ben er zooooo gek op. Ik word altijd wel vrolijk als ik ze zie en dat is niet heel verkeerd in de vroege ochtend;-)

Koffie

Werden jullie trouwens ook zo vrolijk van het weer van vandaag?

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “Koffie met…

Laat een berichtje achter!

