NOTD: Prismatic Blue Cara Ciao

Weer een nagellak artikel vandaag. Ik vind het de laatste tijd echt heerlijk om mijn nagels te lakken. Zo’n twee keer per week lak ik ze in een ander leuk kleurtje. Gek, eigenlijk. Een periode geleden was ik daar helemaal niet zo mee bezig, kocht ik ook vrij weinig nagellak en was ik vooral bezig met make up looks. Maar nu is nagellakken ook iets waar ik me ontzettend mee amuseer.

Blue Cara Ciao
 
Sorry trouwens voor de staat van sommige nagellakflesjes. Ik heb veel lakjes al een hele poos en sleep ze van hot naar her en af toe zit er zo’n vervelende sticker op en die moet en zal er van af gaan, met alle gevolgen van dien..

Deze keer laat ik jullie een blauwe nagellak zien met een bijzondere topcoat. Ik moet wel zeggen dat de topcoat over deze kleur blauw niet heel mooi tot zijn recht komt. Ik droeg hem laatst over een groene kleur en dat gaf een heel gaaf blauwig effect. Ik kon er naar blijven kijken. Nu moet ik wel bekennen dat ik dat vaker heb met leuke kleuren nagellak. 
 
Voor deze Nail of the Day, om het zo maar even makkelijk te noemen heb ik eerst een basecoat aangebracht. Daaroverheen lakte ik de kleur Blue Cara Ciao van Catrice. Deze dekte in twee laagjes. Vervolgens heb ik de Pris Matic Effects topcoat van Catrice aangebracht en dit is het resultaat geworden.

Prismatic nagels

Zelf vind ik nagellak het mooist in de zomer. Bij mijn handen in ieder geval dan. Als het zo’n koud en guur weer is vind ik mijn handen gewoon minder mooi. Ik heb dan sowieso altijd koude handen en je ziet mijn blauwe adertjes dan heel goed door mijn huid en ook mijn nagels kleuren heel snel blauw/paars door de kou. Hierdoor komen de kleuren helemaal niet goed tot hun recht. Zo jammer, maar het weerhoudt me er niet van wel gewoon lekker nagel te dragen, want het is zo leuk om mee te spelen.

Hopelijk vonden jullie het  leuk! Dragen julie graag nagellak? Zijn er momenten waarop je het juist heel graag draagt?

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “NOTD: Prismatic Blue Cara Ciao

Laat een berichtje achter!

