Lange chips

Vandaag weer een kort foodartikeltje.

Een tijdje geleden struinde ik met een collega, tijdens onze pauze, even door de Xenos. Toen zag ik iets in de schappen staan dat maar naar me bleef lonken. Lange chips. We hadden een beetje haast en ik dacht eigenlijk ook wel: wat moet ik hier nu weer mee. Toch, op de een of andere manier bleef die nieuwsgierigheid een beetje hangen.  Lange chips, wat moest ik me daar nu bij voorstellen? Een week later, was ik weer in de Xenos (ik vind het zo’n heerlijke kijk-en-doe-ideetjes-op winkel) en nam de lange chips nu mee. In alle drie de smaken: Gerookte ham, Kaas en Zure room met Dille.

Lange chips

De naam verhult niets, het is daadwerkelijk lange chips. Precies de structuur van chips alleen een andere vorm. Ik moet bekennen dat ik er meer van had verwacht, ik weet niet waarom. Het is dus niet heel speciaal, maar het feit dat de chips lang is vind ik dan wel weer grappig.

De gerookte ham versie, smaakt een beetje naar gekke paprika chips, en die met kaas kan ik niet echt plaatsen. Beide niet helemaal mijn smaak, dus die zijn naar mijn broertje gegaan.
Lange chips

Maar de zure room met dille….Sjeetje…Lekker! Als je van dille houdt, dan moet je deze echt proberen. Het is heel zacht van smaak, maar tegelijkertijd ook echt aanwezig.
Ik weet nog niet wat ik er nu precies van vind. De variant met dille is gewoon onwijs lekker, maar de andere twee vielen bij mij niet zo in de smaak. Het enige aparte eraan is dat de chips lang is, in plaats van de aardappel vorm die we kennen. Toch wilde ik deze tip even met jullie delen, want de dille variant ga ik zeker weer halen! (Joh!?)

Voor € 0,78 heb je al een doosje lange chips bij de Xenos.. Dus niet een heel groot bedrag en daarom leuk en makkelijk om eens te proberen;-)
Het ziet denk ik ook wel leuk uit op een feestje, gewoon in kleine vaasjes zetten.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Kennen jullie deze chips al en voor welke variant zou jij gaan?

Liefs,
Het zusje

Laat een berichtje achter!

