Van der Hoog: 3 minuten masker

Dit masker is al terug te vinden op een aantal blogs, maar toch wilde ik er graag een stukje over schrijven.

Het Dr. van der hoog 3 minuten masker, wat vind ik het een heerlijk masker. Een keer in de week heb ik mijn luxe uitgebreide badritueel. Dan sluit ik me minimaal een uur op in de badkamer en heb ik echt even qualitytime met mijn lekkere verzorgingsproducten. Ik heb niet alleen maar spullen uit een vaste lijn. Ik vind vaak niet alle producten uit één bepaalde lijn fijn én ik vind het ook wel leuk om verschillende producten te proberen en te gebruiken. Vandaag laat ik jullie kennismaken met een van mijn nieuwe favorieten. Dr. Van der hoog Quick Pure 3 minuten masker met Rozemarijn extract.

3-minuten masker

Wat doet het masker?
De verpakking zegt:
“Soms heb je gewoon even behoefte aan een heerlijke, grondige reiniging van je huid. Daarom is dit 3-minuten masker ideaal. Het reinigt je huid tot diep in de poriën en verwijdert onzuiverheden. Dankzij de calendula-olie zorgt dit masker bovendien voor een zuiverende en herstellende werking. Je huid voelt na slechts 3 minuten weer heerlijk schoon en zacht.”

In het begin gebruikte ik het masker iedere week, één keer per week, maar ik merkte dat mijn huid een soort van verslaafd begon te raken aan het masker. Zoals je lippen aan lippenbalsem verslaafd kunnen raken. Mijn huid hunkerde er op zondag echt naar, dat vond ik wel een nadeel. Ik besloot dan ook om dit masker nu eens in de twee weken te gebruiken en te kijken hoe het dan bevalt.

JAAA! Dit bevalt zo goed. Twee weken vind ik persoonlijk, voor mijn huid, een perfecte periode. Ik heb het idee dat mijn huidje minder hunkert naar het masker. Alsof ze nu waardeert en accepteert dat ze het maar een keer per twee weken krijgt. Ze fleurt er daarna lekker van op.

Wanneer ik het masker van mijn gezicht haal, zie je echt dat het masker mijn huid heeft laten werken. Het is hier en daar wel een beetje rood, maar dat trekt heel snel weg. Veel onzuiverheden neemt het masker ook weg, op mijn kin en de poriën op mijn wangen zijn na dit masker ook kleiner.

Het tubetje, dat erg fijn werkt, bevat voor ongeveer 5 à 6 keer een lekker maskertje.

Ik vind het een heerlijk masker dat ik ook wel vaker zal aanschaffen!

Hebben jullie een masker dat je graag gebruikt? Of net zoals ik, één keer per week echt zo’n relax-ritueeltje?

Liefs,
Het zusje

Laat een berichtje achter!

