Favoriete kapsel: deel 2

Vorige week liet ik jullie een van mijn favoriete kapsels zien. Een kapsel dat ik maak als ik weinig tijd heb. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete kapsel zien dat ik maak wanneer ik lekker veel tijd heb om aan mijn haren te frutsen. Naja, ik zeg wel veel tijd, maar in feite ben je er maar een kwartiertje mee bezig. Wil jij weten hoe ik dit kapsel maak? Kijk dan snel verder;-)
chique rommelknot

Zoals ik al eerder zei, houd ik erg van rommelhaar. Dit kapsel is op een chique manier rommelig. Een beetje shabby/baggy chique?

Chique rommelknot

1: Borstel je haar en maak een zijscheiding. Neem het achterste gedeelte van je haar en maak daarmee een lage staart in je nek. Zorg ervoor dat je aan de voorkant twee grote plukken hebt.
2: Draai de staart in een twist en rol de staart dan om zichzelf heen, zodat er een knotje ontstaat.
3: De voorste plukken deel je op een weer losse plukken en deze krul je. Ik gebruik hiervoor mijn stijltang, maar dit kan natuurlijk ook gewoon met je krultang.
4: Je hoeft niet al je haar te krullen, juist wat mixen is erg leuk.
5: Steek nu ieder plukje apart naar achteren en bevestig heb aan de knot met schuifspeldjes. Draai af en toe een aan een pluk, of zorg dat het uiteinde van de pluk een lusje heeft voor het rommelige effect.
6: Nu ben je klaar. Nog wat haarlak en hier en daar een extra schuifspeldje en je bent klaar om te gaan.

Hopelijk vonden jullie het leuk? Hebben jullie en favoriet kapsel voor wanneer je wat meer tijd hebt om met je haar bezig te zijn?

Liefs,
Het zusje

4 thoughts on “Favoriete kapsel: deel 2

Laat een berichtje achter!

