Catrice Million Styles

Hi! Genieten jullie ook zo van het weer.. Ik word zo gelukkig en blij van dit weer. De vogeltjes die mij om 6 uur uit mijn bed fluiten, dat het nog licht is als ik ’s avonds thuis kom.. Iedereen is ook veel vrolijker en het terras zit vol. Als ik iets heerlijk vind om te zien is het een vol terras in de zon.. Alles ziet er gewoon zoveel leuker, liever, schattiger en mooier uit met dit weer.. Anyway, genoeg lentegezwijmel..Vandaag laat ook ik jullie de-al-zo-veel-besproken-lakjes van Catrice zien. De welbekende Million Styles Effect Top Coats. Ik heb er nu vier in mijn stash en twee daarvan worden vandaag in het lentelicht gezet!
Allereerst even de vier lakjes op een rijtje..

Catrice Million Styles

Van links naar rechts: Have An Ice Day, Million Dollar Baby, Return Of Space Cowboys & Shake it! Flake it!

Het eerste lakje dat ik jullie wil laten zien is C04 Shake it! Flake it! Op het moment dat ik dit pareltje zag, was ik verliefd. Wat wilde ik dit lakje graag op mijn nagels. Mijn eerste gedachte was: een zwart lakje als basis en dan deze top coat. Natuurlijk deed ik dat…niet. Het is uiteindelijk een donkerblauw lakje geworden van Catrice; 270 It Blue My Mind.. Ik denk trouwens dat deze top caot ook erg mooi is over een legergroene kleur.. Sterker nog..Dat weet ik zeker. Ik heb het ook geprobeerd, maar niet op de foto gezet.. Stom! Goed, hieronder zie je Shake it! Flake it! met een donkerblauw basislakje..
Shake it! Flake it!

De tweede combinatie is gemaakt met C08 Have An Ice Day. En wat had ik een zin in roze op nagels.. Ik ben dol op roze, oh! Dat is voor mij echt zo’n kleur waarbij ik gelijk wegzink in een relaxmomentje, een heel gelukkig relaxmomentje. Het roze lakje is weer van Catrice; 040 Princess For A Day.. Soms wilt een meisje wel eens een dag een prinsesje zijn.. Ik ben het ondertussen al een aantal dagen en telkens als ik naar mijn nagels kijk dan…oh! Jullie snappen het wel, hihi!

Have an ice day

Ik kan niet kiezen welke van de twee ik nu het leukst vind.. Ik kan echt niet kiezen.. Hebben jullie een voorkeur?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ondanks dat deze lakjes al op veel blogs voorbij zijn gekomen.

Liefs
Het zusje

2 thoughts on “Catrice Million Styles

Laat een berichtje achter!

