Gelukskriebeltjes!

Wat een leuke dag is het vandaag. Het zonnetje landt vandaag lekker onverwacht op mijn huidje (maar dat is meer, omdat ik het weerbericht niet goed gesnapt had). De vogeltjes fluiten, ik ben lekker vroeg thuis. En dan nog iets! Ik heb echt twee dingetjes te vertellen die mijn volop gelukskriebels bezorgen..

Het klinkt misschien gek dat ik hier zo enthousiast over ben maar vandaag zag ik twee hele leuke berichtjes. Vanochtend begon het al met een berichtje op de Facebookpagina van Bibi Joy Bubble Tea in Eindhoven. Zoals jullie misschien wel weten is Bubble Tea echt absoluut mijn favoriete drankje en heb ik daar dan ook mijn allereerste artikeltje over geschreven.. (Naar mijn idee geen heel spectaculair artikeltje, maar anyway..) Bibi Joy heeft het geplaatst op haar Facebook.. Als beginnend blogger is dit natuurlijk supertof om te zien..

Maar dan. Food Inspiration! De Food Inspiration Days en het magazine zijn een verslaving geworden.. Ook hier heb ik een artikeltje over geschreven. Ik vind het echt superduperpoepie tof en nu, nu, nu heeft Food Inspiration ook mijn artikeltje over hen op Facebook/Twitter geplaatst. In ieder geval een link. Je kunt je niet voorstellen hoe super te gek ik dat vind. Ik kan de glimlach niet meer van mijn gezicht halen. Food Inspiration mijn grote voorbeeld in alles dat met Food te maken heeft, mijn artikel.. Wauwtjie!

De gelukskriebeltje hebben nu echt even de macht over mij en dat vind ik heu-le-maaaaal niet erg..

Dan wat anders, iets dat me ook gelukskriebeltjes bezorgde en bezorgt, dus dat past ook wel goed in dit artikeltje.. Telkens als ik naar deze foto’s kijk en naar de producten denk ik: Ah.. Dat ik dit mag gebruiken.. Wauw.. Gelukskriebeltjegelukskriebeltjegelukskriebeltje.
Afgelopen week ging ik even naar de stad, een cadeautje kopen voor mijn bijna jarige mama. De keuze was vrij snel gemaakt.. Ik ga naar Sabon.. Daar bleven ook mij nog wat dingetjes aan mijn vingers kleven.. Ik ga jullie alleen lekker nog niet vertellen wat… Ik ben het nu aan het testen en er komt snel een review over.. Ik wil jullie wel al heerlijk mee laten genieten van de ingepakte producten, want wat ziet Sabon er altijd supercalifragilisticexpialidastisch uit.. enjoy!
Sabon

Sabon

Hopelijk vonden jullie het leuk om dit te lezen en vonden jullie het leuk dat ik jullie even meenam in mijn gelukskriebeltjes! Hebben jullie ook wel eens van die momenten?

Liefs,
Het zusje

7 thoughts on “Gelukskriebeltjes!

  1. Pingback: Gelukskriebeltjes | Zusje

Laat een berichtje achter!

