Look: Bijenkorf

Een poosje geleden zag ik de de Metro een advertentie van de Bijenkorf staan. Mijn ogen werden meteen getrokken naar de make-up van het model. Dat vond ik zo gaaf! Ik dacht nog, deze Metro moet ik meenemen, dan kan ik deze look ook maken. Wat doe ik? Ik laat de Metro in de trein liggen.. Vervolgens heb ik heel het internet afgezocht naar dit plaatje, maar kon het nergens vinden.. Ook in de Bijenkorf hing er een levensgrote poster van deze foto, ik keek ernaar, zuchte diep en liep weer verder. Misschien ligt het aan mijn haarkleur, maar ik vergat het Magazine van de Bijenkorf te bekijken. De foto met de make-up waar ik zo enthousiast over was, stond gewoon op de voorkant…..Ja.

Bijenkorf Magazine

Eindelijk kon ik een op deze foto geïnspireerde look maken.

Bijenkorf

Wat heb ik gebruikt:

1. Urban Decay Primer Potion
2. Essence Long Lasting Eye Pencil in 09 in Cool Down, rondom mijn oog
3. Catrice oogschaduw 210 The Queen Is Amused over het hele ooglid en langs de onderste wimperrand
4. Daaroverheen de donkerblauwe kleur uit het Bag Girl Palet van Sleek
5. In het midden van mijn bewegend ooglid, de lichtste blauwe kleur uit het Curious Palet van Sleek
6. In de arcadeboog, en onder het blauw vann de onderste wimperrand, de paarse kleur uit het Bohemian Palet van Sleek
7. In mijn binnenste ooghoek de gele kleur uit het Bohemian Palet van Sleek
8. In mijn binnenste ooghoek, langs de onderste wimperrand Make Up Studio oogschaduw Precious Pearl met een beetje lichtblauw uit het Curious Palet
9. Catrice Lash Plus Mascara
10. Sleek Blush in Flamingo
11. Catrice Oh! Juicy! Lippenstift gedept met daar overheen MAC Cremesheen in Ever Hip (L.E.)

Bijenkorf look

Sorry voor de warrige wenkbrauw

Bijenkorf look

Bijenkorf look

Ik hoop dat jullie het een leuke look vinden. Ik ben met deze look gewoon de deur uit gegaan. Ik had er zo lang naar gezocht en wilde deze look zo graag maken.. (Ik heb hem nu al een aantal keren gemaakt:-))

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “Look: Bijenkorf

Laat een berichtje achter!

