Catrice Ultimate Colour & Shine

Laatst kocht ik twee lipsticks van mijn favoriete budgetmerk Catrice. Wat ben ik gek op hun lippenstift. Toffe kleurtjes, mooie glansjes. Ja, Catrice is voor mij echt een topper! Ik liep met een grote roze glimlach de winkel uit met Catrice Ultimate Colour 210 Pinkadilly Circus én met Catrice Ultimate Shine 210 Kiss Kiss Hibiskiss. Vinden jullie ook niet dat ze altijd zulke grappige namen bedenken. Overigens vind ik beautyproducten die een naampje hebben gekregen erg leuk. (Stiekem soms leuker dan producten zonder naam, maar dat is bijzaak..) Benieuwd naar de swatches? Klikkerdeklik en lees snel verder!

Catrice

Catrice

Links zie je Kiss Kiss Hibiskiss en rechts Pinkadilly Circus

Catrice

Links zie je Kiss Kiss HibisKiss en rechts Pinkadilly Circus

Pinkadilly Circus

Pinkadilly Circus

Kiss Kiss Hibiskiss

Kiss Kiss Hibiskiss

Ik vind beide kleurtjes echt ontzettend mooi. Pinkadilly Circus is voor mij een beetje een mijn-lippen-maar-mooier kleur, niet heel opvallend, maar wel aanwezig. Ik grijp, merk ik, toch wat meer naar Kiss Kiss Hibiskiss. (Ik vind het zo’n leuke naam.) Ze is lekker roze en daar houden we van. Je kunt niet om haar heen en probeer haar ook niet te negeren, dat lukt je niet:-)

Ik zag trouwens pas bij het maken van de foto’s, dat ik dezelfde nummertjes uit twee verschillende collecties had gekocht, hihi.
Je ziet ook goed dat Kiss Kiss Hibiskiss uit de Shine-collectie komt, wat een glansje!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie een favoriet? Van deze twee of een andere lipstick van Catrice?

Liefs,
Het zusje

10 thoughts on “Catrice Ultimate Colour & Shine

Laat een berichtje achter!

