Blond Amsterdam

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met mijn superschattige, vrolijke, gezellige, kleurrijke, zomerse Blond Amsterdam sieraden. Blond is een merk dat ik echt ontzettend leuk vind. Alleen al van het kijken naar de spulletjes word ik zo vrolijk. Ook krijg ik dan vaak zin een high tea te organiseren en de tafel leuk te dekken met het gezellige servies. Zelf heb ik het Delfts Blonde servies, niet zo kleurrijk als het Even Bijkletsen, maar daarom niet minder leuk. Het Delfts Blonde servies paste daarnaast ook beter bij mijn kamer :-).. Maar ik dwaal af. Nieuwsgierig naar mijn leuke Blond Amsterdam sieraden? Lees snel verder!

Blond Amsterdam

Is het een taart? Nee! Het zijn mijn Blond sieraden!

Wat ik zo leuk vind, is dat ik alle Blond sieraden heb gekregen. Die mensen weten precies wat ik leuk vind. Zo heb ik bijvoorbeeld het armbandje met de Delfts blauwe steen, het roze hart en de vetertjes van vriendinnetjes gekregen voor mijn verjaardag, in Krakow. De ketting rechtsboven in het doosje heb ik van mijn ouders gekregen, de ketting links van een tante. De armband met het blauwe hart en de roze buddha ook.

Blond Amsterdam

Hoewel ik echt dol ben op deze vrolijke sieraden, draag ik ze te weinig. Dat komt denk ik, omdat ik ze netjes in hun leuke, snoezige doosjes bewaar, los van mijn andere sieraden. De lange kettingen zijn super leuk, maar soms ook wel lastig. Omdat ze zo lang zijn, bungelen ze heel erg en ze bungelen dan ook tegen mijn bureau aan. Maar eigenlijk zijn ze te leuk om niet te dragen, dan bungelen ze maar een eind weg:-)

Blond

Ookal heb ik deze leuke sieraden al een paar jaartjes, ze blijven leuk en daarom wilde ik ze graag aan jullie laten zien. Hopelijk vonden jullie het leuk.

Liefs,
Het zusje

4 thoughts on “Blond Amsterdam

  1. Blond Amsterdam vind ik zo leuk! De Flagship store zit bij mij om de hoek en ik neem er dan ook vaak een kijkje ;) Ik heb met mezelf al afgesproken dat ik als ik op kamers ga wonen alleen maar dingen van Blond ga kopen als meubels, haha ;)
    xoxo

    • Wauw! Dan woon je te gek! Als ik in Amsterdam ben, dan MOET ik ook altijd even neuzen… Haha ja leuk he, een echt Blond huis..

      Liefs

Laat een berichtje achter!

