Look: Gele en groene Pasen

Zo, dat was weer de laatste paasbrunch van dit jaar. Hebben jullie er ook zo van genoten? Hoewel wij Pasen niet heel groots vieren, zoals Kerst, vind ik het natuurlijk wel heel leuk om mijzelf lekker op te tutten.. Gisteren droeg ik de echte Paaskleuren, geel en groen en besloot met deze kleurtjes ook een look te maken.. Kijk je mee naar de foto’s?

Pasen

Ik heb gebruikt:
-Too Faced Shaduw Insurance
-De gele kleur uit het Acid Palette van Sleek over het hele bewegend ooglid
-De lichtgroene kleur uit het Safari Palette van Sleek in de arcadeboog
– De donkergroene kleur uit het Original Palette van Sleek in de buitenste ooghoek
-MAC Vanilla in mijn binnenste ooghoek
-Mascara van ELF
-Blush van Sleek ik de kleur Flamingo
-Pinkadilly Circus van Catrice gedept op mijn lippen

Pasen

Pasen

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie een speciale look gemaakt voor Pasen?

Liefs,
Het zusje

10 thoughts on “Look: Gele en groene Pasen

  1. Ik had er dit jaar geen zin in, en geen tijd voor (te laat opgestaan, hihi) voor echt een leuke look te maken, dus heb ik het simpel gehouden met m’n wenkbrauwen een beetje bij te tekenen en gewoon mascara en glossy lipbalm op te doen ^^

Laat een berichtje achter!

