Review: HEMA lipstick pencil

Als een echt zusje, schrijf ik vandaag over een tip die mijn grote zus mij gaf! Zij kochtbij de HEMA een lipstick pencil en was er enthousiast over. Mijn zus is net zo’n beautygek als ik ben. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn interesse in beauty van haar heb overgenomen en daar ben ik haar heel dankbaar voor! hihi. Dank je soeseltje! Ikzelf ben niet heel bekend met HEMA producten. Ik heb wel eens wat oogschaduws en lipglosjes gebruikt, maar dat was meer omdat ze er zo schattig uitzagen (Jip&Janneke). Nu probeerde ik deze lipstick pencil uit. Benieuwd hoe dit HEMA-product mij bevallen is? Lees dan gauw verder!

HEMA

Een lipstick pencil. Geen lipstick, geen lippotlood, maar precies daar tussen. Of een  combinatie, het is maar hoe je het bekijkt;-)

Allereerst de kleur. Het is een rozige/bruine kleur met glitters. Als de glitters niet in de lipstick zaten was het echt een mijn-lippen-maar-dan-mooier-kleur. Bij een hele zware, heftige look is zo’n kleur heel tof! De glitters geven de lipstick net dat beetje meer. De lipstick pencil heeft geen naam of nummer. De dop en de onderkant van het potloodje geven de kleur weer.

Lipstick pencil

De lipstick geurt heel fruitytutti achtig, maar niet storend. Gewoon een frissige fruitige geur. Je ruikt het alleen als je aan het potloodje snuffelt, niet als je hem op je lippen draagt.

De textuur van dit potloodje is heerlijk romig, net zoals een echte lipstick. Ik dacht dat het echt als een harde lippotlood zou voelen, maar het houdt mijn lippen juist erg zacht. Een absoluut pluspunt. Deze lipstick pencil moet wel, zoals alle andere potloden, geslepen worden. Dit hoeft niet heel vaak te gebeuren, de punt van het potloodje blijft lang spits.

De lipstick blijft verrassend lang zitten. Ongeveer 3 uurtjes, iets dat ik voor een HEMA-product lang vind. Drink je iets of eet je iets, dan moet je je lippen daarna wel weer stiften, want dat doorstaat het potloodje niet.

HEMA

Al met al ben ik echt heel tevreden over deze lipstick pencil en ik ga hem ook met veel tegenzin teruggeven aan mijn zus, maar ook met veel plezier en een goed gevoel mijn eigen kopen, hihi.

Het HEMA lipstick pencil is voor €3,00 te koop bij, ja..ja, de HEMA.

Hopelijk vonden jullie het leuk! Kenden jullie deze lipstick pencil al?

Liefs,
Het zusje

5 thoughts on “Review: HEMA lipstick pencil

      • Hoi Zusje,
        Ik heb dit mooie lipstick pencil ook gekocht maar krijg het niet geslepen nu de punt stomp is. Mag ik vragen watvoor slijper jij gebruikt? Ik had geen slijper meer voor dikke make-uppotloden en heb toen een gekocht toen ik eens bij de Etos kwam en ze daar zag liggen. Hoe ik het ook probeer het lukt me niet dat pencil geslepen te krijgen; suf hè? Ik wil nog wel een nieuwe slijper kopen, maar ben bang dat ik dan met hetzelfde probleem blijf zitten, dus ik dacht; laat ik eens iemand vragen die zo’n pencil al eens geslepen heeft!

Laat een berichtje achter!

