Top 10: Beauty ergernissen

Beauty is leuk. Nee, wacht! Beauty is heeeeeeeeeel erg leuk. Maar soms, heel soms heb ik ook wel eens de neiging om dat ene product mijn zolderraam uit te gooien, te hopen dat het door een hele grote roofvogel wordt meegenomen naar een nog grotere hoogte en dat het vanaf daar kapot valt op de grond…. Oké, dat is misschien een piepkleintikkeltje overdreven, maar zelfs een beauty-addict als ik heeft wel eens haar ergernissen en zou dan het liefst haar product een dopje kleiner maken. Wil je weten waar ik me af en toe aan stoor? Lees lekker verder!

Mijn top tien gaat van minst erg, naar steeds een beetje irritanter en ik eindig met mijn grootste irritatie:-)

Nummer 10: Mijn favoriete mascara is uitgedroogd/leeg. Zomaar. Ineens. Gisteren wassie nog beste vrienden met mijn wimpers, vandaag is er niets meer van over.
Nummer 9: Slecht gepigmenteerde oogschaduw in een erg leuk kleurtje en ik heb nu net dát kleurtje nodig, anders klopt mijn look niet. Na 58394933 laagjes oogschaduwbasis en witte basis begint het kleurtje dan eindelijk ergens op te lijken.
Nummer 8: Lippenstift die in de lijntjes gaat zitten. Gelukkig heb ik hier niet heel vaak last van, maar als….
Nummer 7: Steperige nagellak. Het lakt niet fijn en het ziet er gewoon niet mooi uit, zelfs niet met een topcoat. Boehoe!
Nummer 6: Fall out. Heel irritant, helemaal met donkere oogschaduw.
Nummer 5: Kwasten die niet schoon zijn. Ik kan er niet mee werken. Eerlijk is eerlijk, ik maak de niet dagelijks schoon, maar één keer per week grondig reinigen en een aantal keren per week met de daily brush cleanser is voor mij een must!
Nummer 4: Je leuke look verpesten, doordat je uitschiet met je eyeliner, je traanogen krijgt omdat je nepwimpers niet goed zitten…je kent het wel..

De top 3

Nummer 3: Nagellakt die snel chipt en deukjes in je pas gelakte (nog drogende) nagels..
Nummer 2: Mascara die onder je ogen smudged als een malle. Zit het aan het begin van de dag nog netjes op je wimpers, aan het eindje kun je je mascara remover over je kin halen.

Nummerrrrr 1!
Bolle/platte lippenstift is echt mijn nummer een irritatie. Zodra een lippenstift deze vorm heeft, omdat iemand anders hem even heeft gebruikt, kan ik er niet meer fijn mee werken. Krijg ik de lijntjes niet netjes afgewerkt en duurt het uren voordat ik tevreden ben over mijn gestifte lippen.

Landy Danger MAC

Maar toch, ondanks deze ergernissen (die puur luxeproblemen zijn) ben en blijf ik dol op make-up, beauty en alles dat daar mee te maken heeft.

Hopelijk vonden jullie het leuk en ik ben erg benieuwd naar jullie beauty irritaties!

Liefs,
Het zusje

7 thoughts on “Top 10: Beauty ergernissen

  1. Wat leuk geschreven! (:
    Ik kan me echt in bijna alles herkennen, haha, vooral die fallout vind ik verschrikkelijk! Met glitteroogschaduw loop je dan de hele dag rond met overal glitters op je gezicht, verschrikkelijk ;)
    xoxo

Laat een berichtje achter!

