Mijn everyday bakje

Het everyday bakje. Je hoort en ziet er veel over. Eigenlijk is het ontzettend handig. Alle make-up die je iedere dag gebruikt bij elkaar in één bakje. Dus niet meer lang zoeken naar je foundation of mascara en wanneer je toch even een ander kleurtje wilt voor een speciale gelegenheid pak je het even uit je overige stash. Welke producten zitten er in mijn everyday bakje en werkt het voor mij?

Wat heb ik respect voor de meiden die een georganiseerd everyday bakje hebben en dit ook voor een vrij lange tijd zo kunnen houden. Mijn bakje ziet er in het begin heel netjes uit, niet veel te veel producten, maar een klein beetje afwisseling. Hier benenden zie je een foto. Niet verkeerd toch?

Everyday bakje

Wat zit er in?

  • Catrice Photo Finish Foundation
  • Essence Get BIG! Lashes Volume Boost Mascara
  • E.L.F Mascara
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC blush in Well Dressed
  • Sleek Blush in Flamingo
  • MAC Paint Pot in Bare Study
  • MAC oogschaduw in Vanilla en Embark
  • Catrice lippenstift in Pinkadilly Circus en Kiss Kiss Hibiskiss
  • Urban Decay Naked Palette
  • Maybelline Master Precise Liquid Liner
  • Lipsmackers in Tropical Punch

Everyday bakje

Wat een bende is het na een week. Ik kan het gewoon niet. Ik kan het niet! Ik heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar telkens eindig ik met een bakje dat lijkt op een varkensstal. Ik gebruik graag verschillende producten iedere dag. Eigenlijk zijn alleen mijn foundation, concealer en mascare iedere dag hetzelfde (en zelfs daar wissel ik graag). En om daar nu een apart bakje voor te maken, vind ik een beetje overdreven. Oogschaduw, lippenstift en blush wisselt altijd! Altijd! Dan gooi ik het, hop, in mijn bakje met de gedachte: “oke, alleen deze er dan nog bij.”

Nee, het everyday bakje werkt voor mij persoonlijk niet. Laat mij maar lekker grabbelen in mijn spulletjes.

Een klein extraatje: De look die ik vandaag maakte. Ik was zo blij dattie aan het einde van de dag, zelfs na een regenwandeling, nog zo perfect zat:-)

Look

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie een everyday bakje?

Liefs,
Het zusje

4 thoughts on “Mijn everyday bakje

  1. Je zou eigelijk een bakje moeten hebben met vakjes. Zo heeft elk product zijn eigen plek en heb je geen varkensstal meer ^^ De producten die je echt elke dag gebruikt gaan in het bakje en de rest in de stash. Eens in de zo veel tijd als ik merk dat er te veel producten in verdwijnen ga ik weer kijken wat ik echt dagelijks gebruik.

    Gr.chantal

  2. Hahah ja ik heb zelf een hele grote bak met vanallerlei super veel make-up voor feestjes en dergelijke. (Af en toe moet ik die wel eens leegmaken haha). En dan heb ik nog een toilettas vol met make-up voor dagelijks gebruik, en ik blijf maar aankopen natuurlijk haha :)

  3. Leuk om te zien dat je zowel budget als high end producten gebruikt! De wenkbrauwpoeder van Catrice gebruik ik ook. Ik heb een vrij bescheiden stash, dus mijn enige bakje is m’n everyday bakje:)

    • Ik vind het zelf ook leuk om verschillende producten te gebruiken. Niet alle budgetproducten zijn slecht (in tegendeel zelfs) en niet alle high end producten wil ik hebben (of kan ik betalen, hihi). Dat wenkbrauwpoeder is fijn!

      Liefs

Laat een berichtje achter!

