Review: Big Spender Wanted!

De lakjes van Catrice hebben echt mijn hart gestolen. Maar ik geloof dat dat wel duidelijk is!:-) Vandaag lakte ik mijn nagels in een leuk kleurtje.

Big Spender Wanted!

De kleur die vandaag over mijn nagels vloeide is 150 Big Spender Wanted! Catrice is zoooo leuk met namen!

Een hippig roze, lila, paars (en in het donker zelfs een beetje rood)kleurtje met een te gekke subtiele goude shimmer.

Het lakje lakt echt heeeeel erg fijn. Als ik eerlijk ben misschien nog wel het best van al mijn lakjes. Zelfs wanneer ik het kwastje “afveeg” aan het potje kan ik nog met één keer dippen vier nagels in een keer lakken. Daarbij dekt het lakje ontzettend goed! Eigenlijk heb je maar één laagje nodig, maar om een nog mooier effect te geven en nog net even dat tikkeltje meer dekking, heb ik twee laagjes gebruikt.

Dit kleurtje staat trouwens ook erg leuk op je teentjes!

Laat die Big Spender maar komen!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie vandaag een lakje op je nagels? En zo ja, welke?

Liefs,
Het zusje

2 thoughts on “Review: Big Spender Wanted!

Laat een berichtje achter!

