Essence Fruity

Vorige week liet ik jullie een fruitige look zien. Vandaag mogen mijn nagels zich wanen in een fruitwalhalla! Toen ik in het kruidvat was en profiteerde van de 1+1 gratis actie lagen deze twee lakjes in mijn mandje! Kijken jullie mee naar de L.E. Fruity lakjes van Essence?

Fruit Punch To Go

Ik nam “One Kiwi A Day” en “Mashed Berries” mee. Ook zag ik een doosje Fruity Nail Fruit liggen met de naam “Fruit Punch To Go” en deze zag er zo schattig uit dat ik hem ook meenam!

One Kiwi A Day

One Kiwi A Day

 

Mashed Berries

Mashed Berries

 De lakjes lakken erg fijn en dekken met twee laagjes. Ik vind het leuke frisse kleuren en de glitters lijken wel de pitjes van het fruit, dat geeft een leuk effect aan deze lakjes. De fruitstukjes is een leuk klein hebbedingetje dat de nagellak net even iets meer “fruit” geeft. Ik heb deze aangebracht met de bijgeleverde lijm, die overigens vrij goed werkt, en een pincet. Wat ik een beetje jammer vind is dat de fruitstukjes vrij dik zijn. In het begin als je het doosje opent, lijken de stukjes ook vrij hard, maar wanneer je de lijm aanbrengt en ze op je nagels plakt, lijken ze buigzaam te worden. Met een topcoat over je fruitnagels heb je er ook nog even plezier van!

De lakjes kosten €1,79 per stuk en het doosje Nail Fruit kost €1,99. Essence is te koop bij onder andere het kruidvat en in Duitsland bij de DM!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie iets uit deze leuke zomerse fruitige collectie?

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Essence Fruity

Laat een berichtje achter!

