Boek, look en nagels: Wat hebben zij gemeen?

Boek, look, nagelsEen boek, een look en nagels: wat hebben zij gemeen? Nou om heeeeel eerlijk te zijn, niet zo veel. Naja, ze staan samen op de foto, de kleuren matchen (dat zie ik nu pas, nu ik dit schrijf…) maar dan heb ik alles wel gehad. Ik wilde over een boek, een look en nagels wat schrijven. Toen ik foto’s ging maken besefte ik dat alle drie die onderwerpen bij elkaar op de foto stonden en zo ontstond het idee ze samen te proppen in één artikel. Dat is misschien ook wel leuker, omdat ik anders drie mini artikeltjes zou krijgen en ik dat niet altijd even leuk vind..Anyway…:-) Let’s go!

 Waar beginnen we mee.. Ik stel voor met het non-beauty product:

Het boek
5 jaar geleden rond deze tijd heb ik echt iets heeeeeeel leuks gedaan. Iets waar ik nog steeds wel trots op ben. Ik heb een boek uitgebracht. Een poëziebundel, om precies te zijn:-) Toen ik ongeveer een jaar of vijftien/zestien was ben ik begonnen met schrijven. Ik vond het leuk dat ik me op die manier creatief kon uiten. Eerst voor mezelf, later liet ik het ook aan anderen lezen. En ik kreeg hele positieve reacties en zelfs kleine opdrachtjes.. Voor de bruiloft van mijn grote neef, maar ook voor een ziek familielid van een lerares.. Erg bijzonder. Na ongeveer een jaar schrijven, trok ik de stoute schoenen aan en stuurde een selectie van mijn werk naar een uitgever. Ik hoorde en hoorde maar niets en ging er eigenlijk van uit dat het niets meer zou worden. Dat maakte me ook vrij weinig uit.. Maar… Toen belde de uitgever en dat is een heel gek gevoel. Ze waren ontzettend enthousiast en vonden het ongelofelijk “dat een meisje van zeventien dit kon schrijven” en dat ze mijn bundel graag wilden gaan uitgeven. Ik was in shock. En ontzettend blij:-) Een paar maanden later had ik mijn eigen bundel dan daadwerkelijk in mijn handen. Een boek met daarin mijn werk, met daarop mijn naam. Heel bizar. Ik kon de verkoop ook in de gaten houden en het is heel vreemd om te zien dat mensen die je niet kent, jouw boek kopen, maar zoooo leuk:-) Ik zal jullie hieronder mijn favoriete gedicht laten zien. Als je me midden in de nacht wakker maakt, kan ik deze zonder nadenken voordragen..Mijn bundel “Razende harten breken niet” is o.a. te koop bij mijn uitgever: www.freemusketeers.nl , maar bijvoorbeeld ook bij bol.com..

Haven

De look
Hier beneden zie je de ooglook die ik graag wilde maken met zomer- en lentekleuren. Ik gebruikte daarvoor een lichtroze oogschaduw op mijn bewegend ooglid en een donkerroze en koraalkleur oogschaduw in de arcadeboog. Als eyeliner gebruikte ik een mooie zeekleurige blauwe oogschaduw die ik een beetje nat maakte.. Mascara, rozige blush en rozige lippen en je bent helemaal lente- en zomerproof!;-)

Rozelook

De nagels
De World Inspired Colours van Herome heeft een heel leuk lakje in de collectie die ik heeeeeeel graag wilde hebben. Bij het zien van alleen de foto’s van de lakjes, viel mijn oog gelijk op dit mooie groene lakje. Toen ik daarna ontdekte dat dit lakje de naam Eindhovuh draagt, wist ik het zeker. Dit lakje is van mij! Het lakje is vrij dik, maar lakt wel erg fijn. Met twee laagjes heb je een perfecte dekking. Voor €6,95 is dit lakje voor jou en is te koop bij Douglas! (Het lakje is in het echt nog iets meer gifgroen)

WIC Eindhovuh

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

