Catrice Revoltaire

Catrice Revoltaire. Een heeeeeeeel erg gewilde L.E. collectie. Vooral de Colourbomb blush is erg geliefd onder de beautyliefhebbers. Zelfs onder de niet beautyliefhebbers! Ook ik ben gezwicht voor de collectie. Al bij het zien van de persberichten was ik verkocht. In de winkel bleken de producten nóg mooier.. Ik vind dit persoonlijk een van de beste L.E. collecties van Catrice van de afgelopen tijd. Nog nooit eerder moest en zou ik producten uit een L.E. collectie hebben. Kijken jullie mee naar de producten die in mijn mandje belandde?

Catrice

Laten we beginnen met de blush 01 Colour Bomb. De naam is niet heel origineel, maar dat heeft deze blush helemaal niet nodig.
Blush
Zie je die kleuren, die overgang. Ik vind hem prachtig! Het is een mooie zachte peachy kleur, die op veel huidskleuren ontzettend mooi zal staan.. Ze bezit ook een hele mooie shimmer, die je heel subtiel ziet op je wang. Ik zie het al helemaal voor me, blush op, de zon in, ooh, wat zullen je wangen een mooie fonkelende blos hebben.
De blush komt in de doorzichtige verpakking die we kennen van Catrice. Lekker clean en oogt, naar mijn mening, niet goedkoop. De blush is te koop voor €3,99.

Catrice

Links: Toxic Combination. Rechts: Explosive Combination

De oogschaduwpaletjes in C01 Toxic combination en C02 Explosive Combination. Wederom geen originele namen, maar ook deze paletjes hebben dat niet nodig. De paletjes bevatten 2 “neutrale en normale” kleuren, 1 knalkleur en een cake eyeliner.

Ook heeft Catrice er een duo-applicator bij gedaan. Deze probeer ik eerst uit voordat ik hem naar de prullenmand verwijs. De sponsapplicator van Sleek gebruik ik bijvoorbeeld wel, omdat ze de kleur veel intenser aanbrengt. Dus een kwast is niet perse beter. Natuurlijk ga je niet blenden met een sponsapplicator. Het doosje heeft een mooie antraciet achtige kleur en  een Barokprint aan de bovenkant. In het midden staat een R en een R in spiegelbeeld. Dit doet me een beetje denken aan het logo van Helena Rubenstein. Een van de doosjes ging bij mij slecht open. Zo slecht dat er heel wat nagellak gesneuveld is. Ik probeer het lipje een beetje af te schuren en tot die tijd open ik het doosje met een pincet, om nog meer nagel(lak)drama te voorkomen.

Catrice

Ik vind de kleuren stuk voor stuk echt prachtig, maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor Explosive Combination. Dat roze staat bij mijn blauwe ogen lekker fris, maar de bruine kleuren geven ook warmte in de look. De paletjes zijn te koop voor €4,99 per stuk.

Catrice

De lipsticks en de nagellak heb ik laten staan. Nouja, de nagellak was al helemaal uitverkocht, maar sprak me ook niet zo heel erg aan. Ik vond ze niet bijzonder genoeg. Van de lipsticks vond ik alleen Colour Bomb (alweer?) erg mooi. Die is serieus van het schap in mijn mandje gegaan, weer terug het schap in, weer terug het mandje is, om vervolgens toch maar in het schap te eindigen. En nu raad je het al, ik heb er toch wel een beetje spijt van. Helemaal nu ik erachter kom dat deze wel lijkt op Watch Me Shimmer van MAC. Een mooie roze matte kleur is natuurlijk nooit weg en ik ben erg te spreken over de lipsticks van Catrice.. Toch maar eens over nadenken.

Zoals jullie zien heb ik geen swatches. Deze week ga ik lekker aan de slag met deze paletjes en de blush en dan laat ik jullie gelijk een look zien, dat is wel zo leuk!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie al iets kunnen bemachtigen van deze L.E. Catrice Revoltaire collectie? Of staat er iets op je wishlist? Wees er wel snel bij, want het is en blijft een Limited Edition!

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Catrice Revoltaire

Laat een berichtje achter!

