Look: Catrice Revoltaire

Ik beloofde jullie een look met de paletjes van de Limited Edition collectie van Catrice; Revoltaire. Natuurlijk kom ik deze belofte na!
Revoltaire Full Face

Deze eerste look heb ik gemaakt met het Toxic Combination paletje, de groene variant dus.

Ik draag de felgroene kleur op mijn bewegend ooglid en de mooie shimmery legergroene kleur in mijn arcadeboog. Beide kleuren draag ik ook langs mijn onderste wimperrand, de felgroene kleur aan de binnenkant en de legergroene kleur aan de buitenkant. De lichtste kleur uit het paletje heb ik aangebracht in mijn binnenste ooghoek. De cake eyeliner heb ik boven mijn wimpers aangebracht en langs mijn onderste wimperrand. Ik draag hier ook Essence Get Big Lashes Volume Boost Mascara. (Hier ben ik echt heeeel erg tevreden over!)

Revoltaire ogen

Ook heb ik de Blush Colour Bomb aan gebracht op mijn wangen. Op mijn lippen draag ik een nude lippenstift The Faerie Glen van MAC en een lipgloss van Catrice in de kleur 060 Coralista.

Full Face

Hopelijk vonden jullie het leuk! Zijn jullie al flink aan de slag gegaan met deze collectie?

Liefs,
Zusje

9 thoughts on “Look: Catrice Revoltaire

    • Ah! Dank je wel! Lief:-) Ik hoor vaker dat mensen niet zo’n fan zijn van groene oogschaduw.. Legergroen vind ikzelf echt erg mooi! Vooral in de arcadeboog..

      Liefs

Laat een berichtje achter!

