I Love Being BLOND

Blond Amsterdam, een merk waar ik (nog steeds) vrolijk van word. De kleuren, de vormen, de teksten en nu ook het bodycare concept. Binnen dit concept zijn 3 verschillende lijnen, namelijk: Relaxing Fig & Honey; Refreshing Eucalyptus & Mandarin Moments en Energising Ginger & Drops of Lime. Alle lijnen bestaan sowieso uit een body cream, een body wash en een body mist. De Ginger en Lime lijn heeft daarbij nog een Energising Scrub Boost. De Eucalyptus & Madarin een handcreme en de Fig & Honey een badschuim.

Blond Body Care

Ik heb de giftset van de Energising Ginger & Drops of Lime lijn in mijn bezit en deel graag met jullie wat ik vind van deze lijn. De giftset bestaat uit de body wash en de body mist. Benieuwd of dit iets voor jou is? Kijk dan snel mee!

Zoals jullie op de foto kunnen zien is de verpakking alweer typisch “Blond” . Een leuke vrolijke doos, die daarwerkelijk ingepakt lijkt en daadwerkelijk een strik met kaart lijkt te hebben. Aan de doos kun je ook al zien om welke lijn het gaat binnen het bodycare concept, door het citroentje, geheel in “Blond” stijl. Het oog wil ook wat en dat is met deze leuke verpakking zeker gelukt!

De body wash komt in een heerlijk grote tube van 200 ml. Ik persoonlijk vind tubes altijd makkelijk in het gebruik en vind dit dus ook een groot pluspunt. De body wash heeft een witte parelachtige kleur en laat zich heel fijn smeren. Ze ruikt fris naar citroen en iets minder naar gember. Een fijne, frisse body wash. Helaas doet deze body wash niet echt iets voor mijn huid, ze wordt niet specifiek zachter of minder droog. De geur daarentegen is inderdaad “Energising”.

Blond Body Care

Dan de body mist. Deze komt in een flacon van 250 ml. Wat een tof product. In de flacon ziet de mist een beetje groen/geel. Ik stel me zo voor dat wanneer je het vocht van gember en citroen mixt, dezelfde kleur ontstaat. Een paar keer sprayen is genoeg voor je hele lichaam. De spray trekt mooi in je huid, zonder deze droog of trekkerig te maken. Pluspunt! En groter pluspunt vind ik toch wel de houdbaarheid. Wanneer je in de ochtend wat spuit op je huid, blijf je het de hele dag ruiken. Aan het begin van de dag uiteraard iets sterker, maar ook in de avond ruik je nog heel subtiel de frisse geur van gember en citroen. De body mist ruikt, in tegenstelling tot de body wash, weer iets meer naar gember.

Ik vind de geur een beetje zwaar, maar ook weer heel fris. Het is absoluut geen zoete geur.

Blond Body Care

Ik ben heel erg te spreken over dit bodycare concept van Blond, ookal doet het vrij weinig voor je huid. Ik zou ook wel graag de Fig & Honey lijn proberen. Ik denk dat deze wel zoeter is. De Eucalyptus & Mandarin, weet ik nog niet. Ik ben zelf niet zo gek op de geur van mandarijn, maar wel van Eucalyptus. Nog even over nadenken dus.

De giftset met de body wash en body mist kost €24,95. Wil je graag de body wash of body mist los proberen, kan dat natuurlijk ook. De body wash kost €9.95 en de body mist  €14.95. Kijk voor de overige producten en prijzen op de site van Blond Amsterdam. Kijk ook eens van de andere concepten van Blond. Ze hebben ook handverzorging, in Bath With Blond, leuke sieraden en natuurlijk het te gekke servies!

Laatst droeg ik en outfit waarin ik me, in combinatie met mijn haar, make-up en sieraden, echt een Blondmeisje voelde. Ik kon zo van het “Even Bijkletsen” servies zijn gelopen. Ik droeg een groen/wit gestipte broek, een wit shirtje, een roze riempje, een van mijn blond-armbanden, een ketting met een roze bol, knalroze lippenstift en mijn haren in een rommelknot. I Love Being Blond!
BlondieBlondie

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie al eens iets van de Blond Body Care gebruikt? Zou je eens iets willen gebruiken van deze lijn?

Het Blond Bodycare concept is ook verkrijgbaar bij de V&D!

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “I Love Being BLOND

Laat een berichtje achter!

