Bodybutter: Blueberry & Lychee

Boter! Als ik ergens van walg is het boter. Uit mijn ooghoeken zie ik op dit moment ook een pakje boter voor op je brood in de keuken staan en ik krijg spontaan de rillingen. Jakkiebah! Boter om mee te bakken vind ik dan weer minder erg. Maar… daar wil ik het in dit artikel ook helemaal niet over hebben! De boter die ik het allerlekkerst vind is Bodybutter en ik heb een nieuw favorietje!

Bodybutter
Ik heb het over de Body Fruit Body Butter Blueberry & Luchee (ik wilde zeggen in de smaak Blueberry en Lychee) van het Kruidvat. Wat een zoet genot is deze bodybutter!

Net zoals de boter in je kuipje voelt deze bodybutter vast, maar ook heerlijk zacht aan. Ze laat zich heel fijn uitsmeren en trekt vrij snel in je huid. Vervolgens ruik je de hele dag de zoete geur van blueberry en lychee.. Hmmmmm! Ik vind dat je de geur lang blijft ruiken voor een bodyproduct. Normaal ruik ik het alleen bij het smeren en als ik geluk heb nog een uurtje daarna. Ik had zelfs het idee dat ik de geur nog rook na het douchen!

Ook de verpakking is lekker vrolijk en zomers en staat leuk op je badkamerplankje of -kastje!

Ik heb alleen niet het idee dat deze bodybutter echt iets doet voor mijn huid, behalve dat ze mijn huid ontzettend zacht maakt. En daarbij, moet een lekker product ALTIJD iets doen? Soms kun je ook al gewoon lekker genieten van de geur of het gevoel!

Bodybutter

De geur doet me denken aan die Frufo-toetjes van vroeger. Kennen jullie die? Dat waren zoete toetjes in de vorm van een UFO en in het midden zat dan een speeltje. Ik vond die zoooo ontzettend lekker. Als opa kwam eten, nam hij er altijd een mee voor mij en mijn broertje! Toen ik de bodybutter opendraaide en de geur rook, lag ‘ie dus ook al in mijn mandje voordat ik de deksel er weer terug op had gedaan!

Als ik deze butter nu smeer heb ik stiekem altijd de neiging om er een hapje van te nemen, hihi.

Bodybutter

Ik vind deze heerlijke zoete bodybutter echt een aanrader. Ik vind het geschikt voor meiden en vrouwen van alle leeftijden. Maar pas op! als je niet van zoete geuren houdt, is dit denk ik niets voor jou! Maar ik hou van zoet, dus ik ben gek op deze geur.

De bodybutter kost €2,49 en is verkrijgbaar bij het Kruidvat. Een leuk prijsje om jezelf of iemand anders mee te verassen of te verwennen!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Hebben jullie al iets van de Body Fruit lijn geprobeerd en hebben jullie misschien nog aanraders?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Bodybutter: Blueberry & Lychee

Laat een berichtje achter!

