Shoplog: MAC uit Italië

Ik ben alweer een tijdje terug van vakantie en mijn bruine kleur is ook nog nauwelijks te bekennen. Wat ik wel nog steeds heb zijn de spulletjes die ik kocht tijdens de vakantie. Zo liet ik jullie eerder al mijn aankopen van Kiko zien. Kiko kocht ik in Florence en in deze toffe stad ligt ook Coin (je spreekt het uit als Koo-ien). Deze winkel is te vergelijken met een combinatie tussen de V&D en Bijenkorf bij ons. Ze verkopen zowel budgetproducten (Essence/Catrice) als “high end” producten. (Dior, Chanel, Kiehls). Maar je kunt er ook goed terecht voor kleding, schoenen, accessoires,interieurdingetjes en huis-tuin-en-keuken-spul! Coin heeft net zoals de Bijenkorf een MACshop-in-shop. Daar ben ik uiteraard geslaagd! Kijken jullie mee?

MACCOIN

Omdat ik in juni afstudeerde mocht ik mezelf wel even verwennen en dat deed ik! Een blush trok meteen mijn oog. Supernova uit de Heavenly Creatures (LE) riep mijn naam heel hard. Het is een lekkere roze blush met een geweldig goudaccent! De twee kleuren zijn in elkaar gedraaid en ik vind het prachtig. Roze met goud is sowieso een favoriete combinatie. Blozende wangetjes met een glowy finish! WAUW!

MACCOIN

Zonder flits en met flits

Daarna probeerde ik weer (ik denk voor de honderdste keer) de Viva Glam lipstick van Nicki Minaj, in de hoop dat hij me deze keer wel zou staan.. Helaas, weer niet! Hij is echt te licht voor mij. Vervolgens kwam de Make Up Artist met Show Orchid, een toffe roze lipstick, maar ik heb een lipstick van Catrice die er erg veel op lijkt (Pinker-bell) en ik wilde nu even geen look-a-like kopen. Daarna kwam ze met dit pareltje: Impassioned. Ik deed deze lipstick op en was verkocht.

MACCOIN

Ik wilde ook graag iets van de Prep & Prime collectie, maar een finishing powder had ik al en ook Fix+ heb ik al in mijn bezit. (Fix+ heb ik toevallig ook in deze shop gekocht!) Ik ging voor een lipprimer. Ik ben er dol op. Ze verzorgt mijn lippen heel goed, voelt niet plakkerig aan, maar juist even als fluweel en mijn lipstick blijft er heeel heeel heeel lang mee zitten. Ik stond er echt van te kijken!

MACCOIN

Kijk die glitters in de verpakking!

MACCOIN

Voor de lipstick betaalde ik €19,00, voor de blush €26,50 en voor de lipprimer €18,50. Ik ben er heel blij mee! Nog steeds!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Hebben jullie onlangs nog iets van MAC of andere make-up gekocht?

Liefs,
Zusje

3 thoughts on “Shoplog: MAC uit Italië

Laat een berichtje achter!

