Simply Chocolate

Waar kun je mij, naast beautyproducten, heel blij  mee maken? Juist. Chocolade! Vorige week tijdens het babysitten kreeg ik een heel leuk, en vooral lekker, cadeautje!

SC

SC

Chocolade van een echte chocolatier. Chocolade van Simply Chocolate. Ik wilde dit even kort met jullie delen, omdat het aparte bonbons zijn. Of eigenlijk moet ik zeggen pralines en truffels. Naast dat deze bestonden uit heerlijke volle cacao, zijn er ook andere heerlijke en aparte ingrediënten in verwerkt. Anders, maar heerlijk.

Ik kreeg een geschenkdoosje met 9 pralines en truffels met:
– Een ganache van pure chocolade met lavendel en earl grey thee (van maison Blanchedael)
– Een ganache van pure chocolade met framboos en marsepein
– Chocolade met een lopende caramel met echte passievrucht, afgemaakt met wat bladgoud
– Een ganache met verse munt
– Een 58,2% pure chocolade ganache waarin rode peper is verwerkt

SC

Alsof je een sieraad krijgt

Simply Chocolate is een chocolatier, maar je kunt er ook workshops volgen in het maken van deze heerlijkheden. Is dat niet leuk! Via de webshop kun je zelf ook geschenkdoosjes kopen, maar ook cadeaubonnen en nog meer. Neem zeker even een kijkje! Alleen het zien van de afbeeldingen zal je doen watertanden!

SC

Vrijwel alle pralines, truffels en vullingen zijn huisgemaakt. 80% van de chocolade is fairtrade.

Kijk voor meer informatie even op de website www.simplychocolate.nl
Echt doen!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

One thought on “Simply Chocolate

  1. Zelf experimenteer ik al een tijdje met andere erg lekkere chocolade van Galler of Godiva, maar dit is natuurlijk andere koek. Koffie, chocolade, sigaren. Het vult elkaar allemaal aan naar mijn mening.[/quote]Kan ik me volledig in vinden, e.e.a. kan de smaak van een sigaar versterken en zeker aanvullen.Groet Appie.

Laat een berichtje achter!

