Spotlightlicht: Essie Head Mistress

Essie Head Mistress

Met flits lijkt hij lichter

Vandaag plaats ik weer eens een lakje in het spotlightlicht! Afgelopen week liep ik in Duitsland door de DM te dwalen en kwam het schap van Essie tegen. Een lakje trok meteen mijn aandacht. Head Mistress, een mooie dieprode, wijnrode, maar ook een beetje framboosrode lak. Prachtig voor de nu koude dagen in het najaar en winter. Zo worden je nagels toch een beetje warm gehouden.

 

Ik ben echt verliefd op dit lakje. De kleur is mooi, ze lakt fijn (ook door het brede kwastje) en dekt perfect in twee laagjes. En! Ze blijft perfect zitten. Op de foto draag ik het lakje al een paar dagen en ik zie nauwelijks chips. Normaal gesproken heb ik de twee dag, soms zelfs al dezelfde dag, stukjes uit mijn lak.

Essie Head Mistress

Zonder flits: geeft precies de goede kleur

Op de foto draag ik op mijn ringvingers nog een laagje Shake it! Flake it! topcoat van Catrice. Ik vind het effect erg leuk!:-)

Essie Head Mistress

Wat is jouw favoriete (Essie) lakje?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

