The Body Shop producten

Een hele poos geleden liep ik The Body Shop in Heerlen binnen en zag dat ze verschillende aanbiedingen hadden. Verder liep ik ook tegen een rek mini’s aan. Nee, niet letterlijk, figuurlijk! Daar profiteerde ik uiteraard van. Ik ging voor een heerlijke handcrème, twee bodybutters en een scrub. Ik heb ze nu een tijdje getest en deel graag mijn ervaringen met jullie!

TBS

Pas een keer eerder probeerde ik iets van The Body Shop en dat is al een aantal jaren geleden. Toen gebruikte ik een gezichtsreinigingset met Aloë Vera. Hele fijne producten dus ik hoopte dat deze producten me ook niet zouden tegenvallen.

Maar één product viel me een beetje tegen, maar de andere drie zijn heerlijk. Maar echt! Heerlijk!

TBS

Laten we starten met het full-size product (100 ml) dat ik met een toffe aanbieding kocht. Ik betaalde namelijk maar €2,50 voor deze heerlijke “Almond oil hand rescue treatment”. Deze handcrème voelt heel fijn aan op je handen, voelt niet vettig, maar je voelt wel dat er soort beschermend laagje om je handen zit. Droge handen zijn echt verleden tijd met deze heerlijk zoet ruikende amandelcrème. Deze zit nu standaard in mijn tas of staat binnen handbereik. Daarnaast heb je maar weinig product nodig, dus doe je er ook nog eens lekker lang mee. Lekker lang genieten van het fijne gevoel en de heerlijke geur. Je moet wel van een iets zoetige geur houden. Ik geloof dat deze handverzorging normaal gesproken rond de €12,00 kost. Maar dat issie absoluut waard.

TBS

Heb jij ook wel eens last van droge benen? Ren dan NU naar The Body Shop een kijk voor de Mango Body Butter. Speciaal voor de (extreem) droge huid. Jeetje, na de eerste keer gebruiken merkte ik al verschil. Ik kocht een miniversie (50 ml), ook voor €2,50 en ik ben er gek op. Nu kunnen fruitige lichaamsproducten niet snel iets fout doen bij me, maar deze, wow! De structuur van de body butter lijkt eerder op crème dan op een butter. Het eerste dat ik dacht was: mayonaise! De body butter trekt snel in en laat geen vettig laagje achter. Je kunt dus na het smeren zo in je kleding schieten. Naast dat deze mango in een potje heel goed haar werk doet ruikt het ook nog eens heerlijk. Weer moet je wel van zoetige fruitige geuren houden. Dit is ook weer een product waar ik het liefst een lepel in zou zetten en het opeten. (Zoals je dat ook doet bij Nutella.) Voor een full-size (200 ml betaal je €16,00.) Het enige nadeel vind ik dat je relatief veel product nodig hebt, dus ben je sneller door je product heen.

TBS

Ook ging ik voor een mini “Wild Cherry Bodyscrub”. Scrubben met kersen, West-Indische kersen. 50 ml voor weer €2,50. De full-size zag ik in de winkel niet en op de website niet. Ik weet dus niet of deze nog verkocht wordt? Wederom weer een heerlijk product. Fruitig, met een klein vleugje chemisch, dat is dan wel weer jammer. Maar niet vervelend of overheersend. Het is een gelei-achtige substantie met korreltjes en er lijken ook minipitjes in te zitten. Eigenlijk lijkt het net alsof ze kersjes geplet hebben en dat een een potje hebben gestopt. En dat klinkt negatiever dan ik het vind. Mijn huid voelt na het scrubben “nieuw” aan en heeft een subtiele glow. Ik vind het een hele fijne bodyscrub.  Met de nadruk op BODY! Ik zou Kylie niet zijn als ik het niet ook op mijn gezicht zou proberen. Dat raad ik je dan weer niet aan. Het brandde ontzettend en ik kreeg er uitslag van. Niet meer doen dus.

TBS

Nu heb ik mijn drie fijne producten en kom ik dan toch echt toe aan het minste product. Ik hoorde heel veel goeds over de “Olive Body Butter”. Ik besloot om daar ook een mini van mee te nemen. Wederom 50 ml voor €2,50. Ik weet het niet. Misschien waren mijn verwachtingen wel te hoog, maar niets bevalt me echt aan deze body butter. De geur niet, de substantie niet en ik heb het idee dat het ook zijn werk niet goed doet. Normaal gesproken zit ik daar niet zo heel erg mee. Ik kan al ontzettend genieten van een lekkere geur, zonder dat het product echt “iets” voor me doet. Maar nu stoort het me. Het ruikt echt naar crème en de substantie is haast korrelig. Het voelt niet fijn op mijn huid en blijft lang vettig. Ook van dit product heb je weer relatief veel nodig. Maar volgens mij vindt mama hem wel lekker, dus heeft-ie alsnog een goed tehuis gevonden.  Een full-size van deze body butter kost €16,00 en bevat 200 ml.

TBS

Heb jij favoriete The Body Shop producten?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “The Body Shop producten

Laat een berichtje achter!

