In de ban van de wing

Vandaag heb ik een fototutorial voor jullie gemaakt. Ik gebruikte voornamelijk MAC producten. Ik heb vier mooie kleuren oogschaduw, die eigenlijk ook nog eens mooi bij elkaar passen. Daarnaast ben ik sinds kort (en sinds het maken goed lukt) helemaal weg van de wing, dus deze bracht ik ook aan in de look! Kijken jullie mee?

 

Heb je je favoriete foundation of BB op? Bronzer? Poeder? Oogschaduwbasis? Ja? Mooi! Klaar voor de start..GO!

Van onder naar boven: Embark, Tempting, Naked Lunch, Vanilla

Naked Lunch

We beginnen met een zachte nudetint. Ik draag Naked Lunch van MAC. Dit breng je aan over je hele ooglid, je mag ook je arcadeboog iets meenemen.

Embark en Tempting

Embark en Tempting

Dat is nog een beetje saai, nietwaar? Om het wat op te pimpen breng je een donkerbruine kleur aan in je arcadeboog. Ik gebruikte Embark van MAC. Voor een subtiel goud glansje/glittertje breng je nog een beetje Tempting van MAC aan over Embark. Doe dit ook onder je onderste wimperrand. Nu kun je alles lekker blenden en opnieuw aanbrengen totdat je de dekking en intensiteit hebt die je graag wil.
 

Vanilla

Dat lijkt er al meer op. Voor iets meer highlight in je ooglook breng je een lichte kleur aan in je binnenste ooghoek. Vanilla van MAC bijvoorbeeld. Ook dit kun je nog een beetje blenden.

Eyeliner

Eyeliner

Nu kun je starten met je eyeliner. Ik gebruik een stiftliner van Catrice. Breng deze eerst aan langs je bovenste wimperrand. Dan trek je vanuit je buitenste ooghoek een lijntje schuin naar boven. Nu kun je het puntje van dit lijntje verbinden met je wimperrand. Invullen en klaar is je wing. Nu alleen nog iets mascara (ik gebruik Rimmel Scandaleyes) en je ooglook is af.

Electric Pink

Nu gaan we blushen. Neem een warme kleur blush (ik gebruik Electric Pink van Gosh) en breng deze aan op de appeltjes van je wangen en blend deze richting je slapen.

Op mijn lippen draag ik een lippencil van MAC in de kleur Cherry en Lady Danger, een felrode matte lipstick.

Hopelijk vonden jullie deze tutorial leuk!

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “In de ban van de wing

Laat een berichtje achter!

