Food Inspiration Talent Day 2012

Het is alweer een maand geleden dat de Food Inspiration Days hebben plaatsgevonden. Mensen die mij kennen, maar ook mensen die mij niet zo goed kennen, weten dat ik ontzettend fan ben van dit event. Ik heb er al eens eerder een artikeltje over geschreven. Dit jaar is ook voor de twee keer de Food Inspiration Talent Day georganiseerd. En ik vond het wel leuk om daar eens iets over te vertellen. Kijken jullie mee?

IloveFI

 

In deze twee video’s vertel ik “kort” iets over de Talent Day en kijk ik met jullie naar de goodiebag! Ik kan uren vol kletsen over dit event, maar daar is YouTube  het niet mee eens. Kijk daarom voor meer informatie eens op deze sites:

Food Inspiration: www.foodinspiration.nl

Food Inspiration Talents: www.fitalents.nl

Terugblik Talent Day 2012: http://foodinspiration61.shootmyfood.net/#/1/Inhoudsopgave

 

IloveFI

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

