Look: Herfst en winter

De bladeren vallen van de bomen, ik heb mijn paraplu weer veel te vaak nodig en het is koud. Het liefst verstop ik me met dit soort weer lekker in mijn sjaal. Soms moet of wil je toch de deur uit en om je gezicht dan lekker warm aan te kleden, heb ik misschien wel een leuke look voor je!

Welke producten heb je nodig/heb ik gebruikt:

  • Foundation/BB cream (ik gebruikte de Nivea BB Cream in light)
  • Bronzer (Hema Bronzer van Jip & Janneke)
  • Oogschaduwbasis (Primer Potion van Urban Decay)
  • Okergele kleur voor je bewegend ooglid. Deze ga je aan het eind goed blenden (uit het Sleek Chaos Paletje)
  • Bordeaurode kleur voor de arcadeboog (uit het Sleek Chaos Paletje)
  • Eventueel een shimmery rode kleur in de arcadeboog (uit het Sleek Bohemian Paletje)
  • Een lichte kleur als highlighter in de binnenste ooghoek (Vanilla van MAC)
  • Zwarte eyeliner (Catrice Superfine Eye Liner Pen C01 Black Bindi)
  • Zwarte Mascara (Rimmel Scandaleyes)
  • Donkerroze/Plum blush (Gosh 39 Electric Pink)
  • Highlighter (Sephora blush abricot nr.11)
  • Donkerrode lipstick (Viva Glam Cyndi MAC)

 

 

 

Laat een berichtje achter!

