Nivea producten

Alweer bijna een maand geleden kocht ik bij het Kruidvat 3 nivea producten met de leuke ‘3 voor 2’ actie. Ik ging voor een reinigingsgel, de BB en de All-in-1 extra diepreinigende gel. Ik testte ze de afgelopen tijd en deel vandaag mijn mening over deze producten. Lees je mee?

Nivea

Laten we starten met het product waar ik het minst tevreden over ben. Dat is de Pure Effect All-in-1 extra diepreinigende gel.

IMG_2195

Allereerst snap ik niet helemaal waarom het een gel wordt genoemd, de substantie is namelijk meer een creme/pasta. Op de tube staan 5 punten die deze “gel” zou moeten doen. Je kunt dit product als reiniging gebruiken, als (matterend) masker en als lichte scrub. Laten we de 5 puntjes behandelen.
1. Zuiverend: Mwah, als ik dit als reinigingsproduct gebruik, heb ik de neiging om na gebruik mijn gezicht nog eens te reinigen met een “echt” reinigingsproduct.
2. Milde peeling: Dit doet dit product dan wel weer oké, al heb ik betere gezichtscrubs getest. Het product brant wel ontzettend op de huis.
3. Matterend masker: Weer een mwah. Weer brandt het product als een malle op mijn huid, ik dacht echt dat mijn gezicht in de fik stond. Bij een masker wil ik lekker ontspannen en dat kon ik hier niet mee. Het matteert daarnaast matig.
4. Anti-bacterieel: Hier kan ik niet zoveel over zeggen.
5. Ant-irritatie: Ondanks dat het product brandt als een malle op mijn huid, had ik er na gebruik geen last van. Geen rode plekjes, geen puistjes en dat is wel een pluspunt.

Het volgende product is de BB Cream van Nivea in de kleur “Light”.

IMG_2198

Over dit product ben ik wel tevreden. Ik ben sowieso gek op BB Cream. Ik grijp er sneller naar, dan naar foundation. (Dat gebruik ik alleen nog maar als ik echt dekking nodig heb.) Het ruikt lekker, echt naar nivea, brengt fijn aan en blijft goed zitten. Daarnaast heb ik ook het idee dat het daadwerkelijk iets doet mijn huid. Wel vind ik de kleur “Light” vrij donker en een beetje oranje. Als ik een sjaal draag kan ik hem wel gebruiken, maar zonder sjaal is het echt niet de juiste kleur. Ik vind de dekking ook heel fijn voor een BB Cream. Dus ondanks dat het niet helemaal de juiste kleur voor me is, ben ik wel erg tevreden over de BB van nivea.

Dan het laatste product. De Pure Effect Wash Off zuiverende reinigingsgel.

IMG_2197Wat een heerlijk product. Mijn Janssen Cosmeceutical reinigingsgel was op en ik vond het een mooie kans om eens iets anders te proberen. Natuurlijk kan geen enkel product deze reinigingsgel verslaan (voor mij), maar deze van nivea komt akelig in de buurt. Ik kan niets negatiefs vinden over deze gel. Het is een heerlijke milde reiniging en haalt ook je make-up perfect van je gezicht. Je hebt maar een drupje zo groot als een erwt nodig om je hele gezicht te reinigen, dus het gaat ook nog lekker lang mee. Het ruikt fris en droogt de huid niet uit. Gewoon heerlijk!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Hebben jullie Nivea-producten in jullie badkamerkastje staan? En welke vinden jullie fijn en welke juist niet?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

