Geshopt: H&M en Sissy Boy

Vorige week heb ik een beetje geshopt en een H&M bestelling gekregen. Ik vond het leuk om dit met jullie te delen! Het is niet veel, maar misschien wel leuk. Ik ben vooral blij met de spullen die ik kocht bij Sissy Boy!

IMG_2778

Laten we beginnen met de bestelling van H&M. Toen na de kerst het H&M boekje op de deurmat viel, werd ik gek! Ik zag zoveeeel leuke dingen. Mijn oog viel vooral op een tof panterjurkje. Dat wilde ik wel hebben, kon ik dat mooi dragen op mijn verjaardag. Een week later ging ik naar de H&M maar helaas hadden ze het niet in de winkel. Dus besloot ik het online te bestellen!

IMG_2733

Dit is het jurkje. Helaas kwam het de dag ná mijn verjaardag binnen, dus kon ik het niet aan. Maar ach!

Tijdens het online shoppen bleven nog twee dingen aan mijn winkelmandje hangen, oeps!

IMG_2740

Deze coole panterbroek. Typisch, een tijdje geleden vond ik panterprint helemaal niks en zelfs een beetje oridinair, nu ben ik er helemaal weg van!

IMG_2737

Ook liet ik deze trui komen. Deze was een aanbieding, voor 4,95!! Kon ik dus niet laten liggen!:-) Deze trui draag ik nu en hij is heerlijk warm. Binnen lijkt het wel van badstof!

Altijd als ik online bestel, kijk ik voor kortingscodes, want dat scheelt altijd enorm! Ik had nu een code voor 25% korting en een code voor €5,00 korting. Samen kwam dit uit op meer dan €10,00 korting!

Dat was het betreft mijn bestelling. Afgelopen vrijdag was ik ook nog even in Maastricht en scoorde twee paar oorbellen. Ik had een €5,00 kortingkaart van de H&M die ik eigenlijk bij het jurkje wilde leggen, maar omdat ze dat niet in de winkel hadden kocht ik er iets anders voor..

IMG_2717 IMG_2722 IMG_2724De “chunky” oorbellen zijn in het echt iets meer blauw.

Ik had een afspraak in Maastricht en omdat ik nog even iets langer moest wachten liep ik Sissy Boy binnen om de tijd te overbruggen. Wat vind ik dit een leuke winkel, ik kom er echt te weinig. Ik vind Sissy Boy vooral leuk om haar Home collectie, precies mijn stijl. Oud en industrieel.

IMG_2727 IMG_2729

Ik verzamel letters, cijfers en leestekens. Ik vind het zo leuk staan. Toen ik binnenliep kregen mijn ogen de grootte van bambi-ogen. Een hele tafel, vol, met verschillende letters. I’m in heaven! Ik kon niet kiezen, gek werd ik. Uiteindelijk ging ik voor de letter “A”. Vooral door de kleur. Een echte oude, kapotte, industriele “A”. Bij het afrekenen zag ik nog meer letters, zelfs van bijna een meter bij een meter! Dat wordt de volgende. Ik baal nu dat ik niet meer letters heb meegenomen, hihi.

IMG_2732Sissy Boy verkoopt ook de  Moleskine agenda’s en boekjes. Ik wil nooit meer een andere agenda. Ik gebruik ze nu al 2 of 3 jaar en kan niet zonder. Ik moest weer een nieuwe agenda hebben en ze waren ook nog eens met 50% korting, omdat 2013 al begonnen is! Ik was echt dolgelukkig met mijn aankoopjes, voor leuke prijsjes!

Laat een berichtje achter!

