Naked: deel 1

Al een dik jaar gebruik ik haast dagelijks met heel veel plezier mijn “Naked” palette van Urban Decay. Toch betrap ik mijzelf er regelmatig op dat ik vaak dezelfde kleurcombinatie gebruik. Het zijn uiteraard mijn favoriete kleuren uit het palette, maar als ik ze vaak gebruik zijn ze natuurlijk ook snel “op”. Om dat te voorkomen en ik het ook leuk vind nieuwe combinaties te maken, ga ik iedere dag een nieuwe combinatie maken. De regel is dat ik bijvoorbeeld wel twee dagen dezelfde kleuren mag gebruiken, maar niet dezelfde kleurcombinatie. Vandaag laat ik de eerste twee combinaties zien. Ik ga net zolang door met het maken van combinaties totdat ik echt niets meer kan verzinnen!

Naked

Kijken jullie mee naar de eerste twee looks?

Look 1:

Naked (4)

Voor de eerste look gebruik ik veel van mijn favoriete kleuren. Ik gebruik “half baked” op mijn bewegend ooglid, “smog” en “darkhorse” in mijn arcadeboog. In mijn ooghoek en onder mijn wenkbrauw gebruik ik “virgin”.

Naked (10)  Naked (6) Naked (2)

Naked (14)

Look 2:

Naked (8)

Voor deze tweede look gebruik ik kleuren die ik haast nooit gebruik. Op mijn bewegend ooglid gebruik ik “gunmetal”, in mijn arcadeboog “creep”. In mijn ooghoeken gebruik ik “sin”.

Naked (13) Naked (5) Naked (17)

Dit waren mijn eerste twee looks met het NAKED Palette. Er volgen er snel meer! Zijn er nog looks die jullie graag maken met dit prachtige palette?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

