Sabon & last minute tip!

Ik kon het dit weekend weer niet laten om mijzelf en ook mam een beetje te verwennen. Dus vulde ik weer zo’n prachtige Sabontas met leuke aankoopjes.

IMG_3068

Last minute tip: Tot en met donderdag 31 januari zijn de shower oils in plaats van 17,95 nu 9,95 en de bath foams van 15,95 nu ook voor 9,95! Dat is een hele schone sterke actie! Dus.. ren snel nog naar jouw Sabonwinkel en haal die schappen leeg!

Kijken jullie  mee naar de heerlijke producten die ik kocht?!

IMG_3066

Een tijd terug haalde ik de overheerlijke bodyscrub Lavender Apple in huis. Sindsdien ben ik verslaafd aan deze geur. Met deze actie besloot ik dus ook een shower oil mee te nemen. Om het helemaal af te maken, nam ik ook nog een bodylotion mee, uiteraard ook in Lavender Apple. Dus als het ruikt naar een appelboom in een lavendelveld, grote kans dat ik in de buurt ben!

 IMG_3082 IMG_3089 IMG_3091

Lavender Apple is een fijne frisse geur en iets zoet. Maar niet overheersend. En ziet het er niet alleen al superdeluxe leuk uit?!

IMG_3095  IMG_3103

De bodyscrub is echt wel een van mijn favoriete producten. Ik heb al een aantal potten leeggeschept en ik vrees dat ik dat ook ga blijven doen! Loop eens een Sabonwinkel binnen om je handen te laten scrubben en het heerlijke gevoel te ervaren! Echt doen!

IMG_3099

Hopelijk vonden jullie het leuk en gaan jullie gebruik maken van deze tip en de toffe actie! Wat is jouw favoriete Sabonproduct?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Sabon & last minute tip!

Laat een berichtje achter!

