Naked: deel 2

Laatst postte ik mijn Naked deel 1 artikel. Vandaag is het tijd voor nummer twee. Ik heb me voorgenomen dat wanneer ik mijn Naked palette gebruik, ik niet meer twee keer achter elkaar dezelfde kleurcombinatie mag gebruiken en ik voor mezelf en voor jullie de looks die ik maak online zet. Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet altijd lukt. Soms heb ik haast en dan dip ik mijn kwast sneller in de oude vertrouwde kleuren. Toch heb ik vandaag ook weer twee nieuwe looks met dit prachtige palette!

Naked

Kijken jullie mee?

Look 1:
Look 1 is een hele rustige nude/naturel look die perfect bij felle lippen past.

Naked (12)

Ik gebruikte Naked op mijn bewegend ooglide, Buck in de arcadeboog en Virgin als highlighter in mijn ooghoeken en op het wenkbrauwbot.

IMG_3013IMG_2976IMG_2979   IMG_2980

Look 2:
Look 2 is ook een vrij rustige look, maar iets donkerder dan de vorige.

Naked (15)

Ik gebruikte Toasted op mijn bewegend ooglid, Hustle in mijn arcadeboog, Creep in de buitenste ooghoek en sin als highlighter in mijn ooghoeken en op het wenkbrauwbot.

IMG_3150 IMG_3142IMG_3140  IMG_3138

Ik vind dat deze look nog beter tot zijn recht komt, wanneer ik mijn bril draag. Typisch.

IMG_3165

Hopelijk vonden jullie het leuk om deze twee looks te zien. Weten jullie nog leuke combinaties?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Naked: deel 2

    • Hihi, dank je wel!:-) Dat is een oude bril, krijg toevallig volgende week mijn nieuwe:-) Maar ik vind deze ook nog steeds heel leuk. Ik zie er alleen niet meer echt mee:-(

      Liefs

Laat een berichtje achter!

