Camps & Camps

Vandaag neem ik jullie mee naar een klein stukje uit mijn sieradencollectie. Sinds een dik jaar draag ik regelmatig kettingen met bedels van Camps & Camps. Het leuke aan deze sieraden is, dat ik geen enkel stuk zelf heb gekocht. Ik heb alles cadeau gekregen. Het begon als een cadeautje van een tante voor mijn verjaardag en mijn ouders vulden het wel eens aan met een speciale gebeurtenis. (Slagen, nieuwe baan, jarig zijn, of even niet lekker zijn). Lief he!

IMG_3011

Mam vond de kettingen ook leuk en draagt ze dus ook regelmatig. (Vandaar die aanvullende bedeltjes:-)

Camps & Camps zijn handgemaakte, Europese designer sieraden. Jaarlijks komen er twee collecties uit, die ook nog eens leuk aansluiten bij het modebeeld van het moment. De collecties bestaan met name uit kettingen, armbanden, ringen en oorbellen. Om deze helemaal van nu te maken, of je eigen persoonlijke twist te geven, bestaan er ook bedels. Iedere collectie komen er weer nieuwe varianten, modellen, kleuren, vormen en thema’s. Deze bedels klik je heel makkelijk aan je ketting, armband of oorbel. Wat ik zo leuk vind aan deze sieraden is dat ze heel hip zijn, vrouwelijk, maar ook stoer. Ze zijn daarnaast heel goed casual te dragen, maar dezelfde sieraden zijn ook heel goed chique te dragen. Het is bijna alsof het sieraad zich vormt naar je kleding.

Laten we beginnen met een ketting en armband die niet van mij zijn maar van mam. (Die lieve kerstman).

IMG_2988

De grote steen in het midden hangt aan een fijne, maar toch iets bredere ketting. Het hartje hangt aan een armband. De armband bestaat uit ringen.

Dan nu kettingen met bedels die wél van mij zijn.
Allereerst zie je de dunne fijne ketting. Het kleine hartje dat je onder op de foto ziet, zit standaard aan de ketting. (Dit kan ook wel eens een vogeltje of iets anders zijn. Ik geloof dat dat afhankelijk is van de collectie). Het grote hart is eigenlijk een wanna-be. Oftewel geen echte Camps & Camps. Maar ik vond het hart wel leuk en omdat het aan de ketting hangt, mocht-ie van mij toch mee op de foto.

IMG_2996

Beneden op de foto zie je alle bedels. Kijk eens hoe leuk ze er zo samen uitzien. Het is dus leuk om de bedels apart te dragen, maar meestal draag ik ze met een aantal bij elkaar. Het valt me op dat ik voornamelijk bolletjes heb. Toch maar eens gaan kijken voor een ander soort.

IMG_2997 IMG_2998 IMG_2999 IMG_3000 IMG_3001 IMG_3003

Beneden zie je al mijn Campjes & Campjes samen. Dat ziet er toch mega leuk uit!

IMG_3005 IMG_3007

Op www.campsencamps.nl is de nieuwe Miss Mermaid zomercollectie 2013 al te bewonderen. Voor mij was dit liefde op het eerste gezicht. Mooie statement sieraden, maar ook lieve zachte kleuren en kleine, doch aanwezige sieraden. Helemaal in de trendkleuren van deze zomer! Ik kan me niet voorstellen dat ik daar niets van ga aanschaffen.

Kijk ook op www.campsencamps.nl voor een verkooppunt bij jou in de buurt. Voor de Zuid-Limburgers onder ons. Mijn Camps & Camps komen van Adorno in Brunssum.

3 thoughts on “Camps & Camps

Laat een berichtje achter!

