Nieuw interieur!

Wat kun je doen met een paar vrije dagen, een dosis enthousiasme, creativiteit en €35,00? Juist ja, een nieuw interieur creëren.

IMG_3382
Ik hoor je denken: voor nog geen €35,- een nieuw interieur. Ik had het zelf ook niet gedacht, maar toen ik het me realiseerde vond ik het zo gaaf. En ik ben ook nog eens ontzettend blij met mijn nieuwe oude spullen. Ik heb echt het idee dat ik in een VT Wonen of Ariadne At Home boekje woon. Nieuwsgierig naar hoe ik het heb aangepakt?

Kijk dan snel verder!

Ik kocht twee potten verf bij de Gamma, gewoon het Gamma “huismerk” in de kleuren “Kiezel” en “Staal”. En twee kwasten. In eerste instantie alleen voor een kastje en een bankje…

IMG_3350

 Allereerst dit bord. Dit kocht ik al in oktober of november en stond tot afgelopen week tegen een muurtje aan te wachten op een mooi plekje. Nu hangt het mooi te zijn in mijn trappenhuis. Nu nog wat toffe foto’s en afbeeldingen!
IMG_3378

Dit bord hangt al een tijdje en kom je tegen als je alle trappen hebt gehad!

IMG_3355

Dit bankje heb ik lekker opgeknapt. Het was heel donkerbruin. Ik heb het een likje verf gegeven en met een schuurpapiertje bewerkt voor de “oude look” die ik graag wilde.

IMG_3410

IMG_3383

IMG_3352

Het krukje komt van de kringloopwinkel. € 3,50. Van dit soort dingen word ik echt blij. Ik heb alleen het zitvlak een kleurtje gegeven.

IMG_3409

EINDELIJK heb ik hem dan! Mijn tafel van steigerhout. Is het geen beauty?! Eigenlijk wilde ik hem zelf maken, maar mijn vader en oom waren me voor. Toen ik thuiskwam van het werk stond-ie al te schitteren op mijn kamer! In eerste instantie wilde ik poten van steigerpijp, maar ik kon niet zo 1-2-3 de juiste dikte vinden, (ik wil geen ielige pootjes van 2/3 cm doorsnee) dus koos ik ervoor oude poten een kleurtje te geven en deze onder de tafel te schroeven. Die steigerpijp komt er ook nog wel!

IMG_3359

Accessoires om het op te leuken en aan te kleden.

IMG_3368

Tijdens het klussen besloot ik dat het ook wel leuk was om de deuren naar de verwarming te schilderen. Ik had nog voldoende verf over en voor ik het wist stonden ook deze deurtjes al te drogen in een ander kleurtje. De ladder komt van de oude hoogslaper van mijn broertje. De ladder stond maar wat te staan in de garage, en nu staat-ie lekker warm in de kleur “Staal” op de zolder. Ook de deuren van mijn kledingkast nam ik mee. Die zie je op de allereerste foto terug.

IMG_3370

Perfect voor tijdschriften!

IMG_3380

IMG_3384 IMG_3374

IMG_3375

Ook dit kastje stond te verstoffen in de garage. Hup een kleurtje geven, weer schuren voor het oude effect! Ik berg hier nu mijn make-up in op.

IMG_3407

Ook het blad van de commode nam ik mee. Mijn toffe letters komen zo leuk en goed tot hun recht. IMG_3360

IMG_3361

Ik ben heel blij met mijn opgeknapte stulpje! En dat voor nog geen €35,00! Daarnaast vond ik het ook nog eens ontzettend leuk om te doen. Schuren, schroeven, verven etc.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Klussen jullie wel eens?

Liefs,
Zusje

8 thoughts on “Nieuw interieur!

  1. Oeh wat is dit mooi geworden zeg! Echt fijn om zo handig te zijn. Ik houd ook echt van die hele nette woningen, waar alles bij elkaar past en het zo netjes is. Maar ik snap dan nooit waar die mensen hun spullen laten… Bij mij is het al snel een zooitje

    • Haha, dank je wel! Ik moet bekennen dat het bij mij ook niet altijd zo mega netjes is. Maar ik probeer het wel en daarbij mag je ook wel zien dat er iemand leeft niet waar! Soms is rommel wel gezellig! :-)

      Liefs

Laat een berichtje achter!

