Hoe ik mijn sieraden opberg

Sieraden, daar ben ik dol op. Alles dat glimt, schittert, kleurt lonkt naar mij! En ik lonk terug. Toch draag ik niet heel regelmatig sieraden. Of, eigenlijk moet ik zeggen: droeg ik niet veel sieraden.

IMG_3374

Het feit dat ik het niet veel droeg had te maken met mijn manier van opbergen. Ik had gewoon twee dozen met het labeltje: “Sieraden groot” en “Sieraden klein”. Een grote bende en wirwar, dat kun je je voorstellen! Daarnaast had ik nog een soort tasje, waar ik mijn betere sieraden in beschermde.

Nu heb ik sinds een week een nieuwe opbergmethode die werkt als een tierelier. Je zult me nu haast geen dag meer kunnen betrappen op het niet dragen van sieraden!
Wil je weten hoe ik mijn juweeltjes tegenwoordig opberg? Klik snel verder!

IMG_3520

Herkennen jullie deze nog uit mijn vorige post? Die over mijn nieuwe interieur? Waar ik nog steeds zooooo ontzettend blij mee ben. Als ik om me heen kijk, of binnenkom onstaat er een glimlach van oor tot oor.

Ik dwaal af. Dit koffer dus. Ik wist niet goed wat ik er mee moest. Voor de “verbouwing” zat er een extra dekbed in. Dat had zo kunnen blijven, maar dat wilde ik niet. Daarnaast had ik van mijn zus bakjes gekregen. Zij gebruikte dat voor haar make-up, maar gebruikte ze nu niet meer en doneerde ze deze aan mij. Het was de bedoeling dat ik deze bakjes ook voor mijn make-up zou gaan gebruiken, maar ze pasten niet in het ladekastje. Verdorie! Ineens speelde ik met het idee de bakjes voor sieraden te gaan gebruiken, gooide een blik op mijn gestipte koffer en voor ik tot 3 kon tellen bevonden de bakjes zich tussen het rood met witte stippen. Het paste precies! (Wie zegt dat de ‘afdankertjes’ van je zus niet leuk zijn!)

IMG_3503
Nu heb ik een overzichtelijk geheel van mijn sieraden. Per bakje een bepaald soort. (Ongeveer).
In de doosjes heb ik oorbellen en klein grut, zoals hangertjes en dergelijke.

IMG_3501

IMG_3523

In dit tasje bewaar ik over het algemeen nog steeds mijn iets betere sieraden.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Hoe berg jij je sieraden op?

Liefs,
Zusje

5 thoughts on “Hoe ik mijn sieraden opberg

Laat een berichtje achter!

