Six Nagelstickers

Toen ik bij de Six afgelopen week lente wilde gaan kopen, als in leuke gekleurde armbandjes, liep ik tegen deze nagelstickers aan. Nagelstickers van Six, hmm, hoe goed zouden ze zijn?

IMG_3480

Ik vond ze schattig genoeg om ze naast mijn armbandjes bij de kassa te leggen. Ik rekende ze af, liet ze nog een week liggen en ging toen plakken. Wil jij ook weten of ze mijn nagels goed genoeg aankleedden?

IMG_3481

Op de achterkant staat een stap-voor-stap beschrijving voor het aanbrengen. Niet zo moeilijk toch! Ik heb alleen de topcoat niet aangebracht. Zoals je ziet kosten de stickers €3,95.

IMG_3484

De stickers komen op een velletje van 12. Nee, ik heb geen 12 vingers, maar zo kun je nog beter meten welke stickers op jouw nagels passen. Makkelijk!

IMG_3486

Ik moet zeggen dat de stickers erg breed zijn. Gelukkig kun je ze bij het aanbrengen heel makkelijk op maat duwen. Je nagel werkt dan een beetje als een mesje.

Het aanbrengen is echt heel erg makkelijk. Je haalt ze van het velletje, legt ze op je nagel en duwt en vormt ze naar je nagel. Het overtollige vouw je over je nagel en vijl je weg. In het begin zitten er nog wat vouwtjes en bobbeltjes, dit kun je nog een beetje wegwrijven, maar dit trekt vanzelf verder weg.

IMG_1036

Hier heb ik ze net aangebracht. Je ziet nog wat vouwtjes en bobbeltjes.

IMG_1071

Zaterdagochtend bracht ik ze aan en ze hebben tot woensdagochtend netjes en stil op hun plaats gezeten. Geen chips!

Ongelofelijk. Ik was stiekem een beetje sceptisch, maar dat heb ik toch wel moeten bijstellen. Ik vind deze nagelstickers echt heel goed! Ze zien er leuk uit, blijven goed zitten en hebben ook nog een leuk prijsje!

Ik ga ze zeker weer kopen!

Hopelijk vonden jullie het leuk om deze korte, snelle post te lezen!

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Six Nagelstickers

Laat een berichtje achter!

