Instagram Februari

instafeb

Er is alweer een maand voorbij. In deze post laat ik je weer een selectie van mijn Instagramfoto’s zien. De foto’s die ik maakte in februari. In februari was ik niet heel actief op Instagram, sneeuwde het naar mijn gevoel veel te veel, ontdekte ik het klussen en leerde ik Coffee Mundo kennen, mijn nieuwe favoriete Koffiezaak!

 Instafeb1

Een favoriete blush viel in heeeeeel veeel kleine stukjes.

Instafeb2

Coffee Mundo Latte Macchiato met Macaron Sirup. Heaven in een cup!

Instafeb3

Ik ging los met klussen. De bedoeling was dat ik een bankje en een kastje zou schilderen. Zoals je ziet is het iets meer geworden.

Instafeb4

Nog meer klussen.

Instafeb5

Verzameling letters. De volgende aankoop wordt een grote letter van een halve meter bij een halve meter. Ik denk een W, omdat dat lekker groot is.

Instafeb6

Voor mij maakt Coffee Mundo leuke figuurtjes met de Chocolate Cookie Sirup!

Instafeb7

Ik werd verliefd op deze Blush van Essence.

Instafeb8

Latte Macchiato met Caramel Sirup.

Instafeb9

Bloggen in bed, omdat het sneeuwt. En het heerlijk is.

Instafeb10

Eigenlijk is dit een latergram foto. Maar ik vond hem, en vond het erg schattig! Mini Dibbe!

Instafeb11

Schattige nagels en koffie!

Instafeb12

Koekjes bakken! Komt snel een recept!

Dit waren weer een aantal foto’s van deze maand!
Wil je meer foto’s zien? Mijn Instagram gebruikersnaam is: eenzusje

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Instagram Februari

Laat een berichtje achter!

