Hoe ik mijn make-up opberg

Liet ik jullie vorige week nog zien hoe ik mijn sieraden opberg, is het nu tijd om je te laten zien hoe ik mijn make-up opberg. Als echte beauty-addict kan dat natuulijk niet achterblijven.

IMG_3570

IMG_3538

Het eerste laatje. Hierin bewaar ik mijn foundations, BB’s, blushes, bronzer, poeders en concealers. Ook wonen mijn Sleek paletjes in dit laatje.

IMG_3541
Foundations en BB’s. Ik test nu de nieuwe Catrice BB en die bevalt erg goed tot nu toe.

IMG_3540
Blushes. De nieuwe Essence ligt bovenop. Ik hem hem nog steeds niet gebruikt. Ondanks dat ik al foto’s heb gemaakt, vind ik het een beetje zonde.

IMG_3544
Bronzer en concealer. De Jip en Janneke Bronzer van de Hema is heeel fijn!

IMG_3542

Mijn Sleekjes arm in arm.

IMG_3547
In dit twee laatje bewaar ik mijn oogproducten. Oogschaduw, basissen, eyeliners, potloodjes en mascara. Ook mijn U.D. Naked ligt hier.

IMG_3556
Voornamelijk de iets duurdere oogschaduws en tevens die ik het meest gebruik.

IMG_3555
De oogschaduws die ik iets minder regelmatig gebruik.

IMG_3554
Mascara en eyeliners. De Rimmel Scandaleyes is echt een favoriet. Samen met de Catrice Eyeliner pen.

IMG_3558
Urban Decay Naked. Ik denk mijn beste beauty-aankoop ooit.

IMG_3564

Het derde en tevens laatste laatje waakt over mijn lipproducten. Balsems, lipsticks, potloodjes en glosses.

IMG_3563
Balsems en zachte producten.

IMG_3562
Macjes, Nyx en Dior.

IMG_3561
Alle Catrice lipsticks bij elkaar. Ik vind de lippenstift van Catrice echt te gek.

IMG_3560

Lipgloss.

In alle laatjes liggen de producten een beetje soort bij soort, maar niet heel specefiek op merk of kleur of iets dergelijks.

IMG_3571

In een andere kast bewaar ik mijn kwasten en de minder handzame paletten, die ik wel graag gebruik. De kwasten stonden eerst gewoon op mijn bureau. Wat vinden jullie leuker? In de kast op lekker in het zicht?

IMG_3573

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien hoe ik mijn make-up bewaar! Hoe berg jij je beauties op?

Liefs,
Zusje

15 thoughts on “Hoe ik mijn make-up opberg

    • Ik ben ook echt heel blij met mijn gepimpte kastje:-) Ik heb heel veel spulletjes gekregen van mijn zus. En ik gebruik eigenlijk alles wel wat ik heb liggen. het een natuurlijk iets meer dan het andere, maar alles komt aan de beurt! En het gaat nooit om de hoeveelheid! :-)

      Liefs

Laat een berichtje achter!

