Catrice BB en Essence blush

BB’s. Ik vind ze fijn! Ik draag ze op dit moment ook liever dan foundation. Toen Catrice kwam met een BB, wilde ik die natuurlijk graag proberen en belandde deze samen met de Essence Vintage District blush in het winkelmandje.

Catrice BB 

IMG_3491 IMG_3490

Op de verpakking staan de 6 punten die deze BB zou moeten “doen”.

1. Balancing: Doet deze BB echt, hij hydrateert in ieder geval fijn. Glimmende plekjes corrigeert-ie wel, maar verdwijnen niet.
2. Correcting: Ik vind dat de BB een mooi egaal effect geeft.
3. Protecting: Ja.
4. Illuminating: Ja! Hij geeft mijn gezicht een mooie egale glow.
5. Covering: Mwa, niet echt. Plekjes zie je gewoon door deze BB heen. Concealer is dus nodig!
6. Moisturizing: Ja.

Ookal doet deze BB niet helemaal wat de verpakking zegt dattie moet doen, toch werkt hij voor mijn huid echt prima. Ik heb de kleur “Nude Beige” die op dit moment eigenlijk iets te donker voor  me is. Ik gebruik hem wel gewoon en blend hem goed en lang in mijn huid, je ziet het namelijk niet. Ik zou deze BB absoluut wel weer opnieuw kopen. Naast dat hij een mooi effect geeft, is hij ook zuinig in gebruik. 2 erwtjes is voldoende voor je gezicht en een stukje hals.

IMG_3534

Dan nog even deze beauty! Ik viel halsoverkop voor deze blush. Hij is zo zo zo mooi. Het is een roze/peachy kleur, met een bloempatroon van goud. Jammergenoeg, maar te verwachten is het goud een overspray, maar dat mag de pret niet drukken. De blush is heel subtiel. Zelf houd ik normaal gesproken heel erg van aangezette blush, maar toch staat deze ook heel fris en gebruik ik hem nu wel een paar keer per week. Ik vond het zonde om hem te gaan gebruiken, maar ergens vond ik het ook zonde om hem niet te gebruiken. Ik heb dus wat foto’s geschoten en toen mijn kwast over de blush gehaald en aangebracht. Nu kan ik én genieten van het mooie plaatje en van een mooi kleurtje op mijn wangen.

IMG_3535 IMG_3621

Op de bovenstaande foto draag ik de Catrice BB én de Essence blush. Ik ben heel blij met deze twee fijne aankopen!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Gebruik jij een van deze producten?

Liefs,
Zusje

3 thoughts on “Catrice BB en Essence blush

Laat een berichtje achter!

