Cowboysbag

Ongeveer een maand geleden sloeg ik de Cosmopolitan van mijn zus open. Een heerlijk tijdschrift vind ik het. Na een paar keer bladeren viel mijn oog op een mega te gekke aanbieding. Een jaar lang Cosmopolitan EN een Cowboysbag samen voor €60,00. Ik knipperde met mijn ogen, zag het nog steeds, riep: “dit wil ik!” en nog geen vijf minuten later was ik weer Cosmopolitan abonnee en kon het wachten op mijn nieuwe tas beginnen.

IMG_3648

Al heel lang vind ik de Cowboybags fantastisch, iets minder fantastisch vond ik toch altijd wel het prijskaartje. Ik geloof een van de goedkoopste varianten kost toch al gauw een €120,-. Slik. Dan maar niet. Dus met deze aanbieding was ik als een kind zo blij. Van de Cosmopolitan mocht ik ook nog eens een kleur kiezen; bruin of blauw. Ik heb al een mooie bruine tas en koos dus voor de donkerblauwe variant. Die ik ook echt nog wel mooier vind. Ongeveer anderhalve week later, stond er bij thuiskomst een mooie grote doos te wachten. Mijn moeder had het pakket aangenomen en samen met mijn zus hebben ze toch nog maar op mij gewacht met openen. Hoe aardig! Bij het openmaken hoorde je alleen maar: “ooh! Aah! ooh!” Haha.

IMG_3647 IMG_3644 IMG_3646

Al twee weken zeul ik deze tas mee. Hij ruikt nog steeds lekker naar leer. Het leer, dat ook nog eens heel mooi is en nog mooier wordt door gebruik. De tas is lekker groot, en ja, ik ben zo’n meisje dat altijd veel te veel meeneemt, dus dat is ideaal. Ook qua kleur issie fijn. Met het koude weer kannie lekker mee, maar dadelijk als het zonnetje weer volop schijnt, staat-ie ook leuk bij een shirtje of spijkerjasje. All-Stars aan en gaan!

Ja, ik ben echt blij met mijn Cowboysbag én een jaar lang Cosmopolitan! Ik kan wel weer even vooruit.

Ik wilde dit leukigheidje gewoon even met jullie delen! Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Cowboysbag

Laat een berichtje achter!

