Liebster Award

Hij gaat al enige tijd door bloggersland. De Liebster Award. De Liebster Award is een soort tag voor over het algemeen de kleinere blogger. Nee, niet in lengte, dan zou ik nooit genomineerd kunnen worden, maar het gaat over de grootte van je blog. Het is echt een leuk initiatief om de beginnende kleine blogger en smile te bezorgen en andere kleine blog(ger)s te leren kennen.

liebster-award

Leuke Eline van een van de leukste interieursblogs die ik ken Elienepientje heeft mij genomineerd voor deze Award. Superleuk! Dat vind ik nog steeds, want ondertussen is het alweer een dikke maand geleden dat zij mij nomineerde. En nu eindelijk is mijn Liebster-artikel er.

Hoe gaat het in zijn werk?
Je wordt genomineerd; je laat op je blog weten wie jou genomineerd heeft; je onthult 11 feitjes over jezelf; vervolgens beantwoord je de 11 vragen die je krijgt van de blogger die jou heeft genomineerd; je nomineert 11 bloggers voor de Liebster Award en stelt hen 11 vragen. Ja? Helder? Let’s go!

11 feitjes:
1. Ik ben een twijfelkont
2. Ben een van de weinige Limburgers die een hekel heeft aan carnaval
3. Na een jaar Eindhoven heb ik een beetje een Brabants accent
4. Ik stoot heel vaak mijn tenen of laat iets op mijn tenen vallen
5. Ik vind boter heel vies, maar kruidenboter heel lekker
6. Lavender Apple en Ginger Orange zijn op dit moment mijn favoriete Sabongeuren
7. Ik ben geen grote eter, maar wil wel alles proberen
8. Ik drink al koffie sinds ik 3 ben
9. Ik zou graag een eigen koffiezaak hebben
10. Ik kan heel vrolijk worden van fluitende vogels in de ochtend
11. Ik vind taarten en cupcakes bakken superleuk, maar eet het haast nooit zelf op

Eline had voor haar “nominees” ook 11 leuke vragen opgesteld. Komen ze!

1. Wat drink je ’s ochtends het liefst?
KOFFIE!

2.  Waar kun je echt heel boos om worden?
Pfoeh moeilijk. Ik word niet zo snel boos. Als ik boos word is het als mensen misbruik maken van de “goedheid” van anderen.

3. Wat zijn je favoriete tijdschriften?
Zo heel vaak lees ik eigenlijk geen tijdschriften, jammer eigenlijk, want het is heel leuk en rustgevend. Als ik er een paar moet kiezen dan ga ik voor LINDA, Ariadne at Home, Cosmopolitan en het Food Inspiration Magazine.

44f100f885a311e285f622000a1f8e95_7

4. Wat vind je belangrijker in je woning? Een bank of een bureau?
En dat vraag je aan een twijfelkont! Ik vind beiden hele fijne meubelstukken, maar ik moet kiezen, he? Dan toch een bank. Dan gebruik ik de leuning of mijn schoot wel als bureau. Alhoewel je een bureau weer heel leuk kunt decoreren! Ik moet echt kiezen? Oke, dan toch een bank!

IMG_3405

5. Waar zou je het liefst wonen?
Ik denk in Eindhoven, in een tof industrieel pand of loods. Maar dan zou het heel fijn zijn als Eindhoven naar hier zou verhuizen. Is dat een optie? Of in Curacao, maar dan vooral omdat ze daar van die leuke gekleurde huisjes hebben.

6. Stuur je liever e-mails of ouderwetse post?
Ik schrijf voornamelijk e-mails. Ik wil wel ouderwetse post brieven schrijven en per postduif versturen! Ik stuur of geef wel af en toe kaartjes voor de leuk. Ik besluit nu dat ik vaker ouderwetse post ga sturen! Let iemand op me? Iemand penvriendjes worden? Haha!

7. Heb je liever thee of koffie?
KOFFIE!

1274681688d911e29dbc22000a1f9e59_7

8. Ben je tevreden met je voornaam of welke zou je liever hebben?
Ik vind mijn naam wel prima. Als ik ooit zou mogen of moeten veranderen dan vind ik Lisa heel leuk en Julia, dat kun je zo leuk afkorten naar Juul.

9. Wanneer schrijf je het liefst aan je blog?
Op vrije dagen. In de ochtend maak ik dan foto’s en de tekst, in de middag zet ik dan de puntjes op de i. Ongeveer. Ik doe niet aan vaste tijdstippen, dan wordt het zo’n “moetje” en daar hou ik niet van.

10. Waar haal je je inspiratie uit?
Uit werk, bloggen en andere blogs. Oh, en als ik in bed lig!

11.Lees je het liefst blogs van hetzelfde genre als jouw blog?
Ik schrijf over vanalles en vind het ook leuk om dat te lezen. Beauty, fashion, food, lifestyle en interieur. Ik smikkel en smul!

Nu is het mijn beurt om 11 bloggers te nomineren. Bloggers die ik de moeite waard vind en het leuk vind die hier te noemen. The nominees are….

Eline
Jewelyz
Niky
Alette
Sanne
Kayleigh
poweredbyflowers
Wendy
Lois Lorinde
Beautyjuf
Mandy

Het kan best zijn dat er een aantal van jullie al eens genomineerd zijn, maar ik wilde jullie toch noemen. Ik dacht eerst dat ik het moeilijk zou vinden om 11 bloggers te noemen, maar dat viel reuze reuze mee! Zijn jullie klaar voor jullie vragen?

1. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan, welke drie dingen zou je meenemen?
2. Als je een beroemdheid zou zijn, wie zou je zijn?
3. Friet of fruit?
4. Wat doe je het liefst op een vrije zondag?
5. Cadeautjes geven of cadeautjes krijgen?
6. Spontaan dingen doen of een strakke planning?
7. Zon/zomer of sneeuw/winter?
8. Waardoor ben je gaan bloggen en hoe ben je op je “thema” gekomen?
9. Zou je voor je droombaan gaan als je alles en iedereen hier moet achterlaten?
10. Zou je een week zonder Social Media kunnen?
11. Ga je liever op een actieve vakantie of een zon,zee,kus,lezen vakantie?

Zo, dit was mijn variant op de Liebster Award. Ik vond het lastig, maar erg leuk om te doen. Het heeft daarom ook wat tijd gekost. Ik ben ook nog genomineerd voor de Versatile Blogger Award. Die komt later nog online! Super leuk in ieder geval!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

One thought on “Liebster Award

Laat een berichtje achter!

