Frisse lentelook met E.L.F

Ookal laat de lente nog behoorlijk op zich wachten, dat zou je er niet van moeten weerhouden weer lekker kleur aan te brengen in je make-up look. Vandaag laat ik je een frisse lentelook zien, die nu al favoriet is bij mij. Als de lente niet naar mij komt, dan kom ik toch naar de lente!

IMG_3812

De producten die ik voor deze look ga gebruiken zijn van Eyes Lips Face, ookwel E.L.F. Wat ik vind van de producten en wat de uiteindelijke look geworden is, vind je hier beneden. Lees dus snel verder voor een vleugje lente op je snoet!

IMG_3859

Dit is de uiteindelijke look geworden. Fris en fruitig

Zoals ik al vertelde gebruikte ik E.L.F producten. Ik ga ze nu even met je na.

IMG_3823

Allereerst fijn favoriete product. Dit is de Cream Eyeliner in de kleur Teal Tease. Dit product komt uit de Studio Lijn, kost €4,00 en komt met een kwastje (dat heel fijn werkt). Dit was echt liefde op het eerste gezicht. Allereerst de kleur. Een prachtige knallende blauwe kleur, die zelfs de meest sombere dagen kleur geeft. Wauw. Ook de pigmentatie van deze eyeliner is geweldig. De kleur die je in het potje ziet, zie je ook gelijk langs je wimperlijn terug. Er zit een heel fijn subtiel glittertje in dat zorgt voor een nog groter wauw-effect. Als laatst blijft deze eyeliner op zijn plaats als een malle en smudged niet!

IMG_3814

Dan een ander fijn product. De Mascara uit de E.L.F lijn. Kosten: €1,00. Wat een belachelijke prijs is voor deze mascara. Ik heb deze al eens eerder gehad en was er helemaal weg van. De mascara is mooi zwart, separeert de wimpers mooi én smudged niet. Iets wat ik heel belangrijk vind, want ik vind het vreselijk om rond de middag al van die zwarte vegen onder mijn oog te hebben (en ik denk velen met mij). Als ik deze mascara draag kan ik de persoon die tegenover mij aan tafel zit, kietelen met mijn wimpers. Oké, dat is misschien wat overdreven, maar lang maakt-ie mijn wimpers zeker.

IMG_3819

De 3-in-1 kleurenstick is voor €1,00 weer zo’n leuk product. Je kunt deze stick namelijk gebruiken voor zowel je wangen(als blush/highlighter), je lippen en je ogen. Op de foto zie je de kleur Pink Lemonade. Een frisse rood/rozige kleur met een subtiel glittertje. Je kunt de stick “puur” als kleur gebruiken, maar bijvoorbeeld ook als basis voor je oogschaduw of blush. Ik vind dit een leuk product (en kleur) om een simpele basic look mee te maken, waardoor het lijkt alsof je net uren in de zon hebt gezeten en een lekker roze blosje op je wangen hebt gekregen. Een beetje op je lippen en you’re ready to go!

Tip: breng dit aan met je vingers of eventueel met een kwast, zo kun je het beter blenden.

IMG_3825

Deze blush komt ook uit de E.L.F lijn. Dit is de kleur Blushing en kost €2,50. Een mooie warme roze kleur met een heel fijn gouden glittertje. Het glittertje zie je alleen als je heel goed kijkt of mooi subtiel in het zonlicht. De blush is van zichzelf heel subtiel, maar je kunt hem wel mooi opbouwen. Er zit een klein handig kwastje bij (vooral makkelijk voor onderweg) en onder het kwastje zit een spiegeltje. Superhandig!

IMG_3816Het laatste product is deze lipstick uit de Mineral Lijn in de kleur Nicely Nude. De lipstick uit deze lijn kost €5,00. Ja, ik ben eigenlijk een meisje van de felle lippen, zelfs bij een heftige ooglook. Toch wilde ik nu eens voor een zachte lip gaan en koos voor deze kleur. Ik vind dat deze lipstick maar bewijst dat nude lippen echt heel mooi staan. Nicely Nude is een lieve roze kleur met een gouden glans. Ze kleurt de lippen heel zacht, maar wel met een mooie pigmentatie. Ze blijft lang op haar plaats en zelfs samen een broodje eten gaat goed. Daarnaast is het fijn om te weten dat de producten uit de Mineral lijn van E.L.F op 100% natuurlijke basis zijn.

Verder met nog wat foto’s van de look die ik maakte met deze leuke producten.

IMG_3837

Close up van de Cream Eyeliner

IMG_3852

Teal Tease

IMG_3888

Ik ben echt ontzettend positief verrast door de producten van E.L.F. Kwalitatief zijn het namelijk echt goede en fijne producten, en de prijzen zijn te gek! Je kunt al een hele nieuwe stash aanschaffen voor maar één euro per product. Ben je nieuwsgierig geworden naar E.L.F en wil je zien welke producten ze nog meer verkopen, ga dan snel naar de site, sla je slag en ervaar E.L.F zelf eens. Ik durf te wedden dat het favoriete producten worden.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en heb ik jullie enthousiast kunnen maken voor dit toffe budgetmerk!

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Frisse lentelook met E.L.F

Laat een berichtje achter!

