Instagramfoto’s april en mei 2013

Zo! Ik heb eindelijk weer eens een moment gevonden om te bloggen! Ik heb het gemist. Vandaag laat ik jullie weer een selectie Instagramfoto’s zien! Dit keer heb ik twee maanden in één artikel. In april maakte ik namelijk niet zoveel foto’s, dus vond ik het niet leuk deze in maar een klein artikeltje te plaatsen, dus besloot ik april en mei samen te nemen. Komen ze!

Instaaprilmei

Instaaprilmei (5)

De eerste enigszins mooie dagen in april. Ik wilde heel graag mijn nieuwe armbandjes dragen, want deze geven gelijk zomer aan je pols. Ook lakte ik mijn nagels in een lekker mintkleurtje.

Instaaprilmei (6)

Ook mijn voetjes kregen een kleurtje!

Instaaprilmei (7)

Wat is een Instagram artikel zonder Coffee Mundo!? Ik bedoel maar! Ik word zo vrolijk van de persoonlijke tekstjes op mijn bekers en de hartjes in mijn Latte-schuim.

Instaaprilmei (8)

De Linda App. Dit is waarom iedere vrouw deze op haar telefoon moet hebben. Ego-boost!

Instaaprilmei (9)

Me-time met Sabon scrub en shower oil in Lavender Apple. Ik heb trouwens een nieuwe favoriet. Daar komt deze week nog een artikeltje over!

Instaaprilmei (10)

Bloggen bij en over Coffee Mundo! Het artikel staat al even online en tjonge, wat komen er leuke reacties op!

Instaaprilmei (11)

Shoppen in Maastricht. Waar is echt een heel tof winkeltje met allemaal hebbe-dingetjes die allemaal op hun eigen manier ook nog bijdragen aan het milieu of andere goede dingen:-) Ik kocht een Keep-Cup en een Dopper! Kijk hoe leuk het is ingepakt!

Instaaprilmei (12)

Mijn letters hangen eindelijk aan mijn muur. Zoals je ziet is er nog voldoende ruimte voor meer en nieuwe letters. Heeft iemand nog leuke tips!?

Instaaprilmei (13)

Hippe warrige Dibbe<3

Instaaprilmei (14)

Ook kocht ik deze beauties van Camps&Camps. Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ze zijn zooooooo mooi. Ik draag ze heel veel, met nog veel meer plezier!

Instaaprilmei (2)

Mijn hippe roze-paars-oranje Keep-Cup. Wakkerworden to go!

Instaaprilmei (4)

Lunchen bij Bagels&Beans. Jammie!

Instaaprilmei (3)Ik moet helaas mijn stoel delen. Maar dat is eigenlijk wel gezellig!

Dat was mijn fotoselectie voor deze twee maanden. Ga naar mijn Instagramprofiel: eenzusje voor nog meer foto’s!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

