Nieuwe favoriet: Delicate Jasmine

Ik ben gek op Sabon. Ik geloof dat dat wel duidelijk is. Al een aantal jaren gebruik ik het met plezier. Mijn liefde begon met de bekende Patchouli Lavender Vanilla geurlijn. Later werd dat Lavender Apple en nu heb ik een nieuw oogappeltje; Delicate Jasmine.

IMG_4061

Mijn Lavender Apple scrub is bijna bijna op. (Ik kocht hem in december en is sindsdien wekelijks intensief gebruikt, door twee personen! Om aan te tonen hoe lang zo’n pot in je badkamer staat!) Aangezien ik niet zonder mijn Sabon scrub kan, moest er dus snel een nieuwe komen. Dat werd de Delicate Jasmine. Om mezelf nog iets meer te verwennen nam ik een Sorbet Body Gel mee in dezelfde geur.

IMG_4072

Delicate Jasmine is een fijne frisse doch neurtrale geur. Een echte allemansvriend. Ik vind dat wanneer je deze geur gebruikt, je ook echt lekker fris gewassen ruikt. Niet te zoet, niet te zwaar, niet te chemisch. Eigenlijk precies goed.

IMG_4070

Aoh, alleen al bij het zien van de foto van deze scrub word ik blij. Kun je je voorstellen hoe het is als ik hem echt gebruik. Het begint al bij het openen van de pot. De geur van Jasmijn vliegt je om de oren. Vervolgens neem ik een schepje en begin te scrubben. Het zeezout en mineralen uit de Dode Zee hebben een exfoliërende werking. De olie die duidelijk zichtbaar in de scrub aanwezig is, heeft een heerlijke verzorgende en voedende werking en zorgt voor een heerlijk zacht gevoel. Zijdezacht.

IMG_4067

IMG_4065

Na het scrubben/badderen/douchen/drogen smeer je de Sorbet Body Gel lekker over je hele lichaam. Het is eenheerlijk verkoelende gel die ook verzorgend en verzachtend is. Ik bewaar deze Sorbet in de koelkast en na het zonnen smeer ik hem lekker in. Super verkoelend en super verzorgend. Je kunt deze Sorbet iedere dag smeren en ook heerlijk als een after sun gebruiken. Weetje: de Sorbet bevat een SPF 4.

IMG_4071

Ik vind vooral de combinatie van deze twee toppers heerlijk in de zomer. Lekker scrubben om egaal bruin te worden en nasmeren om de zongebruinde huid te verzorgen en te verzachten. (En dan slapen in fris gewassen lakens en het slaapkamerraam open, echt hemels!)

Kennen jullie de geur Delicate Jasmine van Sabon al?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Nieuwe favoriet: Delicate Jasmine

Laat een berichtje achter!

