Instagramfoto’s juni en juli

Ik heb besloten om in de toekomst altijd 2 maanden van mijn Instagramfoto’s samen te nemen. Dan heb ik een grotere selectie om uit te kiezen en kan ik meer foto’s plaatsen, in plaats van een stuk of 5/6.

Instagramjunijuli

Vandaag de foto’s uit juni en juli. Twee zomermaanden van uitersten. Juni bestond vooral uit werken, werken en werken; juli was vooral heel relax, zonnig en een heerlijke tijd in Bella Italia. <3

instgramjunijuli1

In juni kreeg ik mijn eerste WAAT Beauty Box! (Dit was eigenlijk de mei-editie, met wat vertraging) Wat een heerlijke box is dit. Je krijgt maandelijk 5 full size beautyproducten. Ik heb er nu in de tussentijd 3 gehad en elke keer zaten er een of twee producten meer in! En dat voor €14,95 per maand! Ik verheug me nu al op de volgende.

instagramjunijuli2

Wat is een Instagrampost nu zonder Coffee Mundo? Iced Coffee Mundo! hmmm.

instagramjunijuli3

Dit is echt mijn favorietste favoriete zomerdrankje. Gewoon kraanwater, eventueel met een beetje bronwater, munt, citroen, limoen en voor de kleur framboosjes. Op de bodem komt een beetje suiker. Ik heb hier liters en liters van gedronken. En dat voor iemand die eigenlijk heel weinig drinkt.

instagramjunijuli4

JA! Ik ben een sucker voor Coffee Mundo!

instagramjunijuli5

“Eventjes” naar de DM…

instagramjunijuli6

Deze gekleurde mascara’s van P2 zijn te gek! Vooral de blauwe is heel goed te dragen. Voor de roze moet ik nog een goede kleuren combinatie vinden. Ik denk dat de roze overigens heel mooi staat bij een donkere huid.

instagramjunijuli7

Zussendag! Daar hoort koffie bij. En dadeltaart.

instagramjunijuli8

In Den Bosch zag ik deze Converse gympies en wilde ze gelijk allebei hebben, maar nergens, nergens, hadden ze mijn maat. Bij thuiskomst gelijk online gekocht en binnen 2 dagen waren ze van mij! Die met de sterren kreeg ik zelfs met korting! Nice!

instagramjunijuli9

Het ultieme zomergevoel. Badje, bikini en een verfrissend drankje!

instagramjunijuli10

Bella Italia!

instagramjunijuli11

Living the good life. Het meest geliefde plekje, aan de rand van het zwembad of in het water op de trapjes met een boekje. Genieten met een hoofdletter.

instagramjunijuli12In Florence hebben we deze salade ontdekt; salade met venkel, wortel, rozijntjes en sinaasappel. Absolute topper en aanrader.

Zo de selectie Instagramfoto’s zit er weer op voor juni en juli! Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien!
Mijn Instagramaccount is: eenzusje

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Instagramfoto’s juni en juli

Laat een berichtje achter!

